Collserola (Laberint de Horta - Can Borrell - Laberint de Horta)

1935
February 24, 2019
February 2019

near Montbau, Catalunya (España)

We start the route at Laberint d'Horta with the trail of the Collserola UECH Marathon . When we arrive at the Masia de Can Borrell, we turn off for the Carena de Can Borrell trail that leads to the GR-6 (BCN- Montserrat) near the GR-92 (GR Mediterrani) connection. From here we go down to Barcelona finishing again at Laberint d'Horta.

Iniciem la ruta al Laberint d'Horta amb el recorregut de la Marató de Collserola UECH. Quan arribem a la masia de Can Borrell ens desviem per la carena que ens porta a el GR-6 (BCN- Montserrat) a prop de la connexió amb el GR-92 (GR Mediterrani) . A partir d'aquí baixem cap a Barcelona finalizant un altre vegada al Laberint d'Horta.

Iniciamos la ruta en el Laberint d'Horta con el recorrido de la maratón de Collserola UECH. Cuando llegamos a la Masia de Can Borrell, salimos por el sendero de la Carena de Can Borrell que conduce al GR-6 (BCN- Montserrat) cerca de la conexión GR-92 (GR Mediterrani) . Desde aquí bajamos a Barcelona terminando de nuevo en el Laberint de Horta.