COLLDEJOU, CRESTAS DE LA SEDA, MORAL DE LA SEDA, MONTREDON, CAVALL BERNAT, MORAL D´EN VOLTES

April 30, 2018
April 2018

•   3.7 1 review

near Colldejou, Catalunya (España)

Ruta circular muy corredera en caso la totalidad del recorrido, ha excepción de dos tramos que si tienen dificultad para ascender, el primero al Moral de la Seda, que podremos subir gracias a una cadena, y el segundo al Cavall Bernat, que subir es complicado pero bajar, mas.

Por esta razón la califico como difícil, aunque no necesariamente hay que subir al Cavall Bernat para completarla.

• Photo of Josep Clua
    Josep Clua Nov 16, 2022

Ruta espectacular per les vistes i les grimpades de la cresta de la Seda.
    Tot i qualificar-la de dificil, crec que qualsevol senderista acostumat a la muntanya la pot fer, això si, amb compte als punts més conflictius.
    A més de les zones equipades de la Cresta (el pas del Siscus es pot evitar anant per l'esquerra), cal parar força atenció ala baixada que hi ha a partir del Morral del Voltes, força empinada i amb el pis de terra força llis.
    Nosaltres l'hem fet sense pujar a Mont Redon ni al Cavall Bernat, feia molt vent i hem preferit no exposar-nos a la seva acció.