CIRCULAR UR PER BELL-LLOC

April 14, 2023
April 2023

near Ur, Occitanie (France)

Podríem dividir aquest track en tres parts. Una primera de forta pujada fins el cim del turo de Bell-lloc. Una llarga baixada des de l’ermita fins a la carretera de Ur a Targassone i un tram planer fins a Ur per al rec de Vilanova.
Sortim del pàrquing de l’església d’ Ur per enfilar una petita pujada fins al rec. Es curta però empinada i va bé per començar a escalfar. Un cop dalt, petit tram pel rec per enfilar el tram més dur de pujada fins a la pista (tipus KV). Una vegada a la pista, seguim pujant fins el km 3,4 aprox on enlloc d’agafar la corba que ja ens porta a l’ermita, seguim recta per un corriol, que primer segueix pujant i després va en lleugera baixada, fins a trobar el camí de Brangolí que fem uns pocs metres per desviar-nos a la dreta per tornar a agafar altre corriol amb forta pujada fins al cim del Turó de Bell-lloc. Seguim fins a l’ermita i un cop allà (km 5,4 aprox) agafem el corriol marcat com a Ur i ja no deixem de baixar fins a la Ctra de Ur a Targassone, primer per corriol i després per pista.
Una vegada a la Ctra, (Km 8,4 aprox) agafem un corriolet (veure foto) que ens porta al rec de Vilanova i que seguim fins trobar un desviament (veure foto) que ens porta directes al poble d’Ur i al punt d’inici de la ruta.