CAVALLS OEST -Desde coll de la Bena(versió retallada)

Photo ofCAVALLS OEST -Desde coll de la Bena(versió retallada) Photo ofCAVALLS OEST -Desde coll de la Bena(versió retallada) Photo ofCAVALLS OEST -Desde coll de la Bena(versió retallada)

August 30, 2021
August 2017

near Maçaners, Catalunya (España)

En aquest cas sortirem de Coll de la Bena seguint unes marques taronges per aixi començar a còrrer durant uns 5kms de baixada abans d'enfrontar els empedrats en direcció a Refugi de Sant Jordi, on aquí hem d'estar alerta ja que deixem momentaniament les marques taronges de cavalls i agafarem unes marques de GR fins a Coll de Pendís on recuperarem el recorregut de cavalls fins al Refugi de Prats d'Aguiló (indret espectacular) on enfilarem cap a Pas de Gosolans, en aquest començarem a baixar i quan arribem a la pista més ample, ens desviem a l'esquerra tot seguint una pista ample i bona que ens portarà primer al Coll de la Balma i seguidament al Coll de la Bena.
Aquesta volta la farem corrent i seguida, he tret la part de Lluís Estassen i Gresolet pq voliem reduir kms i metres+.