CAVALLS DEL VENT meitat oest desde coll de la bena

Photo ofCAVALLS DEL VENT meitat oest desde coll de la bena Photo ofCAVALLS DEL VENT meitat oest desde coll de la bena Photo ofCAVALLS DEL VENT meitat oest desde coll de la bena

October 14, 2021
August 2017

near Maçaners, Catalunya (España)

Volta de cavalls del vent fent la meitat oest i començant al coll de la Bena , baixant cap a refugi del vents del cadí i pujant els empedrats fins a Sant Jordi tot seguint les marques taronjes del recorregut de cavalls del vent, una vegada a sant Jordi, seguirem cap a coll de pendís agafant el camí que va cap al darrera el refugi i seguin el Gr fins al coll, alà agafarem a l'esquerra una vegada passada la tanca i tornarem a seguir les marques de cavalls fins al refugi de prats d'Aguiló on després pujarem a pas de Gosolans en una pujadeta exigent però amb molt bones vistes per arribar a dalt amb unes vistes i unes planes impresionants, seguirem i anirem baixant fins a Lluis Estassen on allà baixarem per un corriol fort cap a Gresolet, seguidament vé un tram de pujada no molt forta però si força constant fins al coll de la Balma i llavors ja nomes queda planejar i baixar fins al coll de la Bena.