Caus Cremats - Puig Codina - Roca del Corb - Turó Carlina

Photo ofCaus Cremats - Puig Codina - Roca del Corb - Turó Carlina Photo ofCaus Cremats - Puig Codina - Roca del Corb - Turó Carlina Photo ofCaus Cremats - Puig Codina - Roca del Corb - Turó Carlina

January 30, 2024
January 2024

near Matadepera, Catalunya (España)

Volta circular per encadenar aquesta quatre cims de la Serra de l'Obac, en aquesta ocasió l'aproximació als Caus Cremats la fem per la zona dels Rourets i pujada codines a través fins sota la primera cinglera (camí força perdedor, es va trobant alguna fita i algun tram més fresat, però cal pujar fins a sota ben bé de la cinglera).
Passada aquesta enllacem amb el corriol tradicional que puja als Caus Cremats, després el continuem passant pel Puig Codina, baixada pe Collet de l'Arca fins la Roca del Corb, i pujada final fins el Turó de la Carlina.
La baxada la fem pel camí de l'Estepar, sense passar el Pou de Glaç, i baixada fins el coll de la Torrota. Seguim pista principal que baixa cap el Collet de la Riba pels Morros Curts.
I baixada per pista seguint el torrent de la Riba fins arribar al punt de sortida, a l'urbanització de Les Pedritxes.
Dificultat moderada per la pujada als Caus Cremats pel mig de les codines fins la cinglera.