CASTELLÓ. PRCV 397 Benicàssim - Agulles de Santa Àgueda

Photo ofCASTELLÓ. PRCV 397 Benicàssim - Agulles de Santa Àgueda Photo ofCASTELLÓ. PRCV 397 Benicàssim - Agulles de Santa Àgueda Photo ofCASTELLÓ. PRCV 397 Benicàssim - Agulles de Santa Àgueda

March 4, 2017
March 2017

•   4.5 2 Reviews

near Benicàssim, Valencia (España)

Font del Senyor (Benicàssim) - Pas inferior N340 - Pas inferior AP7 - Carrerassa del Revoll - Barranc de la Comba - Font del Talió - Coll del Rojal - Barranc dels Corvatxos - Pas inferior AP7 - Pas inferior N340 - Carrer Santa Àgueda - Carrer Sant Tomàs - Font del Senyor.

Ruta circular amb començament i final al poble coster de Benicàssim, a la província de Castelló del País Valencià.

Començarem la ruta al costat de l'ajuntament de la població, on hi ha la font del Senyor i uns indicadors del PR-CV 397 que porta a les Agulles de Santa Agueda. Anirem pel carrer de la Comba passant per sota de la carretera N340. Farem tot el carrer fins que trobem la línia del ferrocarril on girarem a la dreta per passar després per sobre de les vies on hi ha un túnel del tren. Anirem seguint el camí asfaltat fins que al proper revol es tornarà de terra. Pasarem per sota de l'autopista AP7 i anirem seguint fins a una cruïlla de camins on hi ha unes ruïnes fetes de pedra vermella amb una senyalització indicant la Carrerassa del Revoll. Anirem corriol amunt per un camí molt estret i pedregós amb força desnivell. Arribarem a un collet on després de pocs metres trobarem una pista asfaltada on girarem a la dreta fins arribar a la font del Talió. Tornarem uns centenars de metres enrere fins a trobar un trencall senyalitzat que puja fins a les Agulles de Santa Agueda. Anirem pujant per dins el bosc fins arribar a un coll on podrem arribar a les Agulles o bé baixar pel camí dels Corvatxos fins Benicàssim on hem començat la ruta circular.

Trobarem aigua al poble de Benicàssim i a la font del Talió.

PictographFountain Altitude 59 ft

Mooi

• Photo of Rubén Muñoz Muñoz
    Rubén Muñoz Muñoz Oct 9, 2019

Genial para hacer con amigos. Nivel suave.