CAMPING GRAL-CAP REC-VALL LLOSA-VALL CIVERA

Photo ofCAMPING GRAL-CAP REC-VALL LLOSA-VALL CIVERA Photo ofCAMPING GRAL-CAP REC-VALL LLOSA-VALL CIVERA Photo ofCAMPING GRAL-CAP REC-VALL LLOSA-VALL CIVERA

August 23, 2015
June 2015

near Arànser, Catalunya (España)

Magnífica ruta circular sortint del càmping del Cortal del Gral.
Comencem amb pujant a Cap de Rec x pista i corriol passant pel refugi del Prat de la Cot.
Desprès a dalt, comencem a planejar x pista nº.26 fins a començar corriol divertit i tècnic de baixada fins al riu de La Llosa. Vaig fer la ruta a finals de Juny i el riu portava molt de cabal, vaig travessar-lo descalçat buscant ruta curta, ja que baixava amb molta força...
Després farem una bonica pujada continua per la Vall de La Llosa, fins a la Cabana dels Esparvers, on continuarem agafant la ruta a mà esquerra marcada per la Vall Civera. (Estem dins del terme d'Andorra). Si anessim continuant arribaríem als estanys de l'Illa i si es volgues fer ruta circular de 50 km fins a Perafita i tornant pels estanys de la Pera. Per tota aquesta zona hi ha uns paissatges espectaculars.
Com que veig que la ruta era massa llarga, el que faig és tornar per allà mateix, sense acabar d'arribar als Estanys de Montmalús, acabant de baixar fins a Can Jan de la LLosa i passant pel Salt del Molí i per Viliella...

Cabana Esparvers

Viliella

• Photo of ultracerdanya
    ultracerdanya Sep 9, 2015

"Entrenament de qualitat" ;) Vallcivera és dels llocs més bonics de Cerdanya.