Camins de Vi Celler Fargas Fargas (By D.O. Pla de Bages)

Photo ofCamins de Vi Celler Fargas Fargas (By D.O. Pla de Bages) Photo ofCamins de Vi Celler Fargas Fargas (By D.O. Pla de Bages) Photo ofCamins de Vi Celler Fargas Fargas (By D.O. Pla de Bages)

May 28, 2023
February 2023

near El Arrabal de Coll d'Arbós, Catalunya (España)

Aquesta ruta forma part d'un seguit d'itineraris creats per la D.O. del Pla de Bages per tal de conéixer el territori vínicola de la comarca i acabar prenent alguna cosa en un dels cellers.

En aquest cas sortim del Celler Fargas Fargas, a Salelles.
De sortida agafem un tros d'asfalt que ens portarà al nucli antic de Salelles. Tot seguit ja agafem un seguit de pistes i senders on hi trobem alguna antiga construcció utilitzada com a Tina o magatzem en els anys més abundants de vinya a la comarca.
Seguim guanyant alçada i bones vistes a Montserrat per arribar a la carena de la Melera. La reseguim un bon tros avall fins a desviar-nos a la dreta (estar atents al track). Acabem de retornar a Salelles per pista i desfem el tros d'asfalt fins al Celler on ens hi esperava un bon vermut i tast dels seus vins