Photo ofAvontuurlijke trail door het Hulkesteinse bos en langs Hulkesteinse kreek met route zoeken over omgevallen bomen Photo ofAvontuurlijke trail door het Hulkesteinse bos en langs Hulkesteinse kreek met route zoeken over omgevallen bomen Photo ofAvontuurlijke trail door het Hulkesteinse bos en langs Hulkesteinse kreek met route zoeken over omgevallen bomen

59 minutes
December 20, 2022
December 2022

near Nekkeveld, Gelderland (Nederland)

Vooraf had ik deze route uitgetekend en heb toen deze route gelopen met een stel enthousiastelingen. We kwamen op een gegeven moment op een avontuurlijk stuk terecht met veel omgevallen bomen. Daar moet je echt je weg zoeken. Wij deden de route tijdens vorst en zodoende hadden we geen last van modder. De route is dan ook handig om te doen tijdens vorst of tijdens een drogere periode. Wil je veel modder, dan kies je een nattere periode.
We kwamen op een gegeven moment bij een hek met prikkeldraad. Daar zijn we onderdoor gegaan, maar dat had niet gehoeven. De route heb ik iets aangepast zodat je niet onder het gaas door hoeft, maar wel over een stalen hek moet klimmen.
Ik zal hierna ook een versie van de route plaatsen zonder het stuk woeste bos waar je over omgevallen bomen moet klimmen. Deze kun je hier vinden: https://nl.wikiloc.com/routes-wandelen/trail-door-het-hulkesteinse-bos-en-langs-hulkesteinse-kreek-121593496