Artiga de Lin - Aneto - Artiga de Lin

Photo ofArtiga de Lin - Aneto - Artiga de Lin Photo ofArtiga de Lin - Aneto - Artiga de Lin Photo ofArtiga de Lin - Aneto - Artiga de Lin

August 30, 2019
August 2019

•   4 2 Reviews

near es Bòrdes, Catalunya (España)

Pujada ràpida pel que queda de glaciar.

xavigallu Oct 13, 2019

Hola Josep Antoni, et van fer falta grampons, ni que sigui d'aquests que s'adapten a qualsevol sabatilla de trailrunning?

Josep Antoni Borràs Oct 14, 2019

Hola Xavi!!
    Si que vaig fer anar els crampons running de CAMP. Molt poc però els vaig utilitzar.
    Si que es veritat que fent una molt bona gestió del terreny i fent cresta no caldria posar-te’ls però jo vaig optar per la primera estratègia.
    Sorry per no contestar abans.
    Sort

Els meus crampons https://shop.privatesportshop.es/ropa-calzado/1679272-camp-ice-master-light-crampones.html?lp=google-shopping-es&LGWCODE=1679272;156609;9305&gclid=Cj0KCQjwuZDtBRDvARIsAPXFx3Agrm9hLYxhe8ALPknkTmhdfcSvRZ9FBwr3sd6iiN7XGkbX_AkBQ0oaAizzEALw_wcB

xavigallu Oct 14, 2019

Moltes gràcies a veure si no neva gaire i m’hi puc escapar en un parell de setmanes! Sinò esperaré a l’estiu vinent!

Josep Antoni Borràs Oct 14, 2019

Molts anims si ho fas i disfruta-la molt!!

• germandurillo Aug 18, 2020

Hola! Si no et sap mal et comente en castellà per a que ho entenguen els castellanoparlants tambe.
    He intentado hacer esta ruta pero al no conecer exactamente esta zona he optado por ir sobre seguro y dar más vuelta iendo por el refugio de la renclusa y subir por donde sube la mayoria de la gente. Al bajar del pico del Aneto si que he tomado la opción de bajar por donde tú subiste y bajaste. Creo que deberías dar más detalles por si alguien quiere seguir tú ruta. Además, no es de un nivel técnico moderado, es un nivel alto apto para gente muy bien preparada y con experiencia por la montaña. Muchas gracias por subir este track. Un saludo.

Ruta corta desde Artiga de Lin recomendable si estás en el Valle de Arán. Pero es dura y tiene sitios técnicos. No recomendable para gente no preparada. Un senderista tardaría alrededor de 10 horas.

• Photo of bena
    bena Jul 10, 2022

Hola. Un dubte, per aquesta ruta passes pel forat d'aigualluts? gracies!

Josep Antoni Borràs Jul 11, 2023

Hola!!
    Per fer aquesta ruta no cal arribar a Aigualluts.
    Disculpa la demora.
    No estava assabentat del teu missatge.

xavigallu Aug 5, 2024

Finalment he pogut fer la ruta, dissabte passat la vam poder fer, vam intentar seguir el teu track però està clar que deus conèixer la zona perquè en moltes zones se'ns va fer complicat seguir-lo, de totes maneres gràcies a ell vam poder fer cim des de l'Artiga de Lin, realment ha valgut la pena, una ruta dura i tècnica per nosaltres. El que si que vam fer va passar per Aigualluts, no hi haviem estat mai i també va valer la pena. De totes maneres moltes gràcies per la teva aportació.

Josep Antoni Borràs Aug 6, 2024

Osti que bé!!
    Me’n alegro que l’hagis pogut disfrutar.