ANGLÈS-PUIGDEFROU-OSSOR-STA.BARBARA-ANGLÈS

August 19, 2013
August 2013

near Anglès, Catalunya (España)

• Photo of Jvfproipa
    Jvfproipa Aug 19, 2013

Sortida molt recomanable per disfrutar de les guilleries.
    Sortim desde Anglès i anem fins la Cellera, allà enfilem cap el Puig de frou i després a Sant Gregori, un cop a Sant Gregori baixem fins a Ossor,uns 7/8 quilómetres de baixada per pista en bon estat.
    Aprofitem la fleca d'Ossor per fotrens un entrepà i un tall de coca dolça que entren que no vegis.
    Un cop tips sortim direcció Anglès per la carretera d'Ossor i a uns dos quilómetres girem a la dreta en direcció a l'ermita de la qual no recordo el nom, a mitja pujada trobem una font d'aigua fresca i aprofitem per emplenar els camelbags.. Quan arribem a l'ermita agafem el camí que porta fins un roure centenari el qual val molt la pena de visitar. Després de uns 20 quilómetres des que hem deixat la carretera d'ossor arribem a dalt de Santa Bárbara, i d'aquí a Anglès només ens queden uns 5 Qm de baixada.