Photo ofAlzina del Sal•lari-Els Ginebres-Carena del Pagès-Coll d’Eres-Montcau-Coll d’Estenalles-St Jaume-Coll de Boix Photo ofAlzina del Sal•lari-Els Ginebres-Carena del Pagès-Coll d’Eres-Montcau-Coll d’Estenalles-St Jaume-Coll de Boix Photo ofAlzina del Sal•lari-Els Ginebres-Carena del Pagès-Coll d’Eres-Montcau-Coll d’Estenalles-St Jaume-Coll de Boix

May 24, 2015
May 2015

•   4.4 3 Reviews

near Mura, Catalunya (España)

La primera part de la ruta va pujant per solitaris corriols enmig de bonics alzinars fins conectar amb el Cami del Coll d’Estenalles. Seguim la Carena del Pagès fins el Coll d’Eres. Ens desviem per coronar el Montcau i baixem fins el Coll d’Estenalles. Allà prenem el GR per senders i corriols fins la Sesta Grossa, punt on davallem definitivament per un bonic i pedregos corriol fins l’Alzina del Sal•lari. La ruta es una versio reduida de la ruta "Montcau i Castellsapera pels Ginebres, la Carena del Pagès, els Colls d'Estenalles i Boix, St Jaume i la Serra de la Pola" de l'usuari de wikiloc "Aventura't", al que agraeixo la companyia i el guiatge.

PUNTS DE PAS: Alzina del Salari-Riera de les Arenes-Els Cocons-Torrent de les Planes-Prop del Morral Gran-Els Ginebres-Les Pinasses-Crena del Pages (Cami del Coll d’Estenalles)-Roure del Palau-Coll d’Eres-Montcau (1056m)-Coll d’Estenalles-Ermita de Sant Jaume-Collet del Vent-Raco de la Bassa Nova-Coll de Boix-Sesta Grossa-Alzina del Sal•lari.

• Photo of Aventura't
    Aventura't May 25, 2015

Ruta del tot recomanable! Aviat farem una altre lamu i, com sempre, per algun lloc diferent!

• Photo of lamu
    lamu Jun 7, 2015

Estaré a punt Aventura't!

• Photo of madart25
    madart25 Jun 14, 2019

Primer tramo algo confuso, se pierde el camino con bastante facilidad, pero superado el principio todo perfecto! Buenas vistas y caminos muy entretenidos!

• Photo of dvadillo_
    dvadillo_ Jan 8, 2022

La he fet avui i m’ha encantat descobrir un munt de corriols nous, a més en ruta circular. Només m’he confós dos cops: a l’inici que l’instint m’ha fet anar per la pista ampla enlloc de pels corriols i al trencall de baixada direcció a la Mola.

Moltes gràcies per la ruta!! :)

• Photo of lamu
    lamu Jan 10, 2022

Gracies a tu per valorarla i genial que ho hagis passat be.