Photo ofAlbiol-Coll de la Mussara-L'Albiol (pel grau del Malpàs, camí de la Serra, el Coll, Font del Roure) Photo ofAlbiol-Coll de la Mussara-L'Albiol (pel grau del Malpàs, camí de la Serra, el Coll, Font del Roure) Photo ofAlbiol-Coll de la Mussara-L'Albiol (pel grau del Malpàs, camí de la Serra, el Coll, Font del Roure)

December 2, 2012
September 2011

near l' Albiol, Catalunya (España)

Ruta circular de 15 km amb poc desnivell i molt de camí per córrer. Sortirem de l'Albiol pel camí del mas de Tinet i pujarem a la Serra del Pou pel grau del Malpàs, l'únic lloc on haurem de caminar. Dalt de la Serra seguirem per l'esquerra en direcció al coll de la Mussara. Una mica abans d'arribar-hi passarem per una àmplia clariana, allà agafarem el camí que en angle recte surt per l'esquerra. Seguirem el camí ample que baixa amb força fins a trobar una riera, la travessarem i continuarem per un senderó que puja fins a trobar el GR que puja de l'Albiol. El seguirem per la dreta altra vegada cap al coll de la Mussara. Arribarem a la carretera de Vilaplana i la travessarem cap a les antenes per agafar el GR de Reus a Prades que seguirem per l'esquerra. Anirem baixant fins a la Font de Roure i deixarem el GR per creuar la carretera i agafar el camí que va a l'Albiol passant pel mas de Nebot i el Pou de Gel.