Aielo de Malferit: Cim del Teleraco ( Alt d'Eixea)

Photo ofAielo de Malferit: Cim del Teleraco ( Alt d'Eixea) Photo ofAielo de Malferit: Cim del Teleraco ( Alt d'Eixea) Photo ofAielo de Malferit: Cim del Teleraco ( Alt d'Eixea)

July 18, 2021
July 2021

near Barrio de las Eras, Valencia (España)

Ruta que parteix del Poliesportiu de Aielo de Malferit.
Es la segona vegada que faix aquest recorregut, esta volta ho e registrat.
Te alguns trams d'asfalt fins que ens adentrem en la Serra Grossa.
El seu major atractiu es a partir de l'indicatiu cap al cim i sobretot en la part que passem per les crestes ( de nivell tècnic baix) i també per les vistes si tenim un dia clar
En aquesta part prestem atencio ja que el sender en algunes parts es difus

Ruta que parte del Polideportivo de Aielo de Malferit. Es la segunda vez que hago este recorrido, esta vez lo e registrado. Tiene algunos tramos de asfalto hasta que nos adentramos en la Serra Gorda. Su mayor atractivo es a partir del indicativo hacia la cima y sobre todo en la parte que pasamos por las crestas (de nivel técnico bajo) y también por las vistas si tenemos un día claro En esta parte prestamos atención ya que el sendero en algunas partes se difuso

Bifurcacio en l'inici del recorregut, comencem a ma esquerre.

Deixem l'asfalt I girem a l'esquerre

A la dreta sender cap al Teleraco

Girem a l'esquerre, a partir d'açi el sender es estret, algo difus i te una part en la que anem per les crestes.

Crestejant cap al cim

El Teleraco ( 727 m)

Baixant pel sender agafem la pista forestal