6. Intersport Túranap 20131026 - eltévedve

23 mi
October 29, 2013
October 2013

near Békásmegyer, Budapest (Magyarország)

Évek óta készültem arra, hogy kipróbáljam a terepfutást. Valahogy mindig túlbonyolítottam a dolgot és sosem mertem belevágni. Aztán jött Andi, aki a maga szelídségével és határozottságával mindent megváltoztatott. Annyit mesélt a terepfutás szépségéről, a megszerzett élményeiről, az erőfeszítéseiről, hogy úgy éreztem eljött az idő. Beszereztem a minimálisan szükséges felszerelést és belevágtam.
Hihetetlen szerencsémre éppen Vele futottam össze a túranap rajtjában és megtisztelt azzal, hogy elkísérhettem a hosszú körre.
Fantasztikus volt a társasága, a hangulat, a terep, az időjárás, egyáltalán minden! Annyira belejöttünk, hogy egy elrontott jobb kanyar helyett a Mackó-Barlang után balost vettünk és futottunk egy extra 9,7 km -es kört. Így lett végül az én mérésem szerint a 27,4 km -ből 37,1 km. Szintkülönbség 1570m.
Csodálatos volt. Köszönöm legfőképp Andinak, a szervezőknek és a túratársaknak egyaránt.
Az 5:23-as idő nem egy nagy szám, de nem is erről szól ez a történet. Részben azért, mert vagy 20 percig kerestük a visszautat a Kevély-Nyeregbe, részben mert a táv szép hosszúra sikeredett.
Ebben a társaságban és ebben a tempóban repült az idő és szinte észre sem vettem és máris célba értünk.
Ha egyedül vagyok, nyilván nyomom ájulásig az emelkedőket és a végén hányingerrel, holt fáradtan érek a célba. Így viszont életem egyik legcsodásabb napját tölthettem ezen a túranapon.
Folytatás e hét végén a Piros 85-ön. REMÉLEM!