2021.12.19. P.A.M. Vallpresona- Canyet- St. Feliu de Guíxols. ARRAN DE MAR.

Photo of2021.12.19. P.A.M. Vallpresona- Canyet- St. Feliu de Guíxols. ARRAN DE MAR. Photo of2021.12.19. P.A.M. Vallpresona- Canyet- St. Feliu de Guíxols. ARRAN DE MAR. Photo of2021.12.19. P.A.M. Vallpresona- Canyet- St. Feliu de Guíxols. ARRAN DE MAR.

Experts only
-104 ft
December 19, 2021
December 2021

near Canyet, Catalunya (España)

ATENCIÓ: Aquesta ruta només es pot fer d'agost a desembre.
De l'1 de gener al 31 de juliol l'accés és tancat, doncs és una zona protegida.

Km reals, segons Garmin: 11,26

Dificultat MOLT ALTA
S'ha de tenir nocions d'escalada o boulder.

Deixem el cotxe al km 34 de la Ctra. de Snfe a Tossa.
Anem a buscar la Platja de Vallpresona i comencem arran de mar per les pedres cap a St. Feliu.
Caleta Concagats i Platja del Sr. Ramon
Platja de Canyet i Cala Canyerets.

*Comença el tram més "escalador" (hi ha un track PAM2 que evites aquesta part extrema)
Canyet - Cala Joana - Sobre la Punta d'en Bosch- Cala Urgell. Aquest tram és el més extrem de la PAM.

Cala d'en Bosch i Entrem un xic per l'urbanització Punta Brava, per sobre Cala dels Musics i Mongetes.

Toquem mar altre cop a la Platja de Candell- Platja Vigata i enfilem a St. Elm.
Port Salvi i St. Feliu de Guíxols.