Photo of10/07/22 Τριάδι, μονοπάτι της αλεπούς, μονοπάτι του βοσκού, κορυφή Λάναρη, Μερσινούδα, λίμνη Τριαδίου Photo of10/07/22 Τριάδι, μονοπάτι της αλεπούς, μονοπάτι του βοσκού, κορυφή Λάναρη, Μερσινούδα, λίμνη Τριαδίου Photo of10/07/22 Τριάδι, μονοπάτι της αλεπούς, μονοπάτι του βοσκού, κορυφή Λάναρη, Μερσινούδα, λίμνη Τριαδίου

July 10, 2022
July 2022

near Kráni, Central Macedonia (Greece)

Τριάδι, μονοπάτι της αλεπούς, μονοπάτι του βοσκού, κορυφή Λάναρη, Μερσινούδα, λίμνη Τριαδίου.

Πιο σωστή καταγραφή της διαδρομής που κάναμε πέρσι: https://el.wikiloc.com/mountain-running-diadromes/limne-triadiou-monopati-tes-alepous-koruphe-lanari-mersinouda-4-5-21-72172043

Περπατοτρέξιμο σε μια υπέροχη διαδρομή με θέα στην φανταστική λίμνη του Τριαδίου ακολουθώντας το μονοπάτι της αλεπούς και μετά από το δύσκολο και ανηφορικό μονοπάτι του βοσκού ανεβήκαμε στην κορυφή Λάναρη ή Λανάρι. Από κει κατάβαση στα ερείπια του εγκαταλελειμένου χωριού Μερσινούδα και επιστροφή στο Τριάδι.
* Εμείς τη βγάλαμε με 1,5 λίτρο νερό και οι δύο μέσα στη ζέστη του μεσημεριού αλλά προτείνω για όποιον κάνει τη διαδρομή να φροντίσει να έχει ένα λίτρο νερό μαζί του ιδίως το καλοκαίρι! 😀

Παίρνουμε το μονοπάτι δεξιά από τη λίμνη

Λίμνη Τριαδίου

Τεχνητή λίμνη Τριαδίου

Μπαίνουμε στο ανηφιρικό μονοπάτι της αλεπούς και ακολουθούμε τα σημάδια με κόκκινο και κίτρινο χρώμα

Αφήνουμε το χωματόδρομο και πάμε αριστερά στο μονοπάτι

Συνεχίζουμε το δύσκολο και ανηφιρικό μονοπάτι

Περνάμε απέναντι στο μονοπάτι του βοσκού και βαδίζουμε προς την κορυφή Λανάρι

Περνάμε πάλι απέναντι κοφτά τον δασικό δρόμο και μπαίνουμε πάλι σε ανηφορικό δύσκολο μονοπάτι προς την κορυφή Λανάρι

Προς κορυφή

Η λίμνη του Τριαδίου από ψηλά

Η λίμνη του Τριαδίου από ψηλά και στο βάθος Θεσσαλονίκη

Το ορόσημο της κορυφή Λάναρη ή Λανάρι

Μετά την κορυφή μπαίνουμε ξανά στο μονοπάτι του βοσκού προς Μερσινούδα

Ξανά η λίμνη από την άλλη πλευρά της

Αφήνουμε τη λίμνη και μπαίνουμε δεξιά στο μονοπάτι προς Τριάδι