Yeşilvadi - Bucakköy Yaylası

Very difficult
December 31, 2023
December 2023

near Etler, Antalya (Türkiye)

Rota normalde zor değil fakat Yeşilvadi ve Dumanlı Mevkii bölgesinde yollar aşırı deforme olmuş, sular yolu alıp götürmüştü. Yeşilvadiden düz geçerseniz ve Bucakköy yaylasına rotanın bitiş noktasındaki taraftan giderseniz pek sorun yaşamazsınız. Yolların dağlık bölgeleri toprak yol, yağmur sonrası ve karlı zamanlarda gitmenizi pek tavsiye etmem.

🛑Ben gece karanlığında ve soğuktan dolayı fark edememişim, Bucakköy yaylasının alt tarafında U çizip, aynı yola geri gelmişim, siz o bölgeyi pas geçin.

Rotada bahsetiğim deformeli yollar baya zorlayıcı, arazi motorunuz yoksa o yolları tavsiye etmem. Ben tek başıma yaptım ama tek başınıza yapmanızı önermem, oldukça riskli kısımlar var.

Nehir

PictographRisk Altitude 3,139 ft

PictographRisk Altitude 3,011 ft

Panorama

PictographBridge Altitude 986 ft
Photo ofKöprünün yanında, doğal masa olan güzel manzaralı bir yer var Photo ofKöprünün yanında, doğal masa olan güzel manzaralı bir yer var

Köprünün yanında, doğal masa olan güzel manzaralı bir yer var

Ara nokta

PictographRisk Altitude 2,963 ft

Dağ geçidi

Ara nokta

Photo ofYürümeye başlangıç noktası. Motorla gelinebilecek son nokta. İleride yol tamamen çökmüş. Yürüyerek bile zor geçiliyor. Photo ofYürümeye başlangıç noktası. Motorla gelinebilecek son nokta. İleride yol tamamen çökmüş. Yürüyerek bile zor geçiliyor.