Uğurlu Karlık Gözetleme Kulesi - Karacaören

Photo ofUğurlu Karlık Gözetleme Kulesi - Karacaören Photo ofUğurlu Karlık Gözetleme Kulesi - Karacaören Photo ofUğurlu Karlık Gözetleme Kulesi - Karacaören

December 7, 2023
December 2023

near Nebiler, Antalya (Türkiye)

Döşemealtı- Kovanlık Mahallesindeki kanyon yolunu merak ediyordum o yüzden girdim, oraya girmenize gerek yok, yol çok fazla ilerlemiyor, ileride çok dar hale geliyor.

Karacaören manzaralı bölgelerde çok fazla yol var, aşağıya inerim umuduyla 1-2 deneme yaptım ama aşağıya inen yol yok, çok fazla dolandım ama iniş bulamadım, rotadan devam ederseniz iyi olur.

Karacaören Barajı 2 bölgesi, Aksu çayı yanından giden yolda şelalenin olduğu bölgede toprak kayması sonucu yol çökmüş, boşa denemeyin. Ben karanlığa kaldığım için son rotalarda kısaltma yapmak zorunda kaldım ve asfalttan döndüm, siz keyfinize göre şelaleden sonrasını değiştirebilirsiniz. 1 tane tepeye çıkan patika yol vardı gitmek istediğim, karanlığa kalınca onu pas geçtim malesef.

Ara nokta

Photo ofUğurlu - Karlık Orman Gözetleme Kulesi Photo ofUğurlu - Karlık Orman Gözetleme Kulesi Photo ofUğurlu - Karlık Orman Gözetleme Kulesi

Uğurlu - Karlık Orman Gözetleme Kulesi

Karacaören Manzarası

Fotoğrafların olduğu yere kadar gidin, diğer yollar çıkmaz sokak