TRANSLITORAL - ETAPA 1. D'Alella a Calella pel parc del Montnegre i el Corredor

March 18, 2023
March 2023

near Alella, Catalunya (España)

Avui, gràcies al nostre company Kim, et presentem una part de la ruta Translitoral per a fer amb moto trail que et portarà a través de l'impressionant Parc del Montnegre i el Corredor!

La ruta la considerem Moderada per la distància encara que es fa tota l'estona per pista ampla sense dificultat i carretera asfaltada pel que es pot adaptar a tots els nivells.

Partint des del poble d'Alella, en la costa del Maresme, aquesta ruta d'uns 75 quilòmetres et portarà a través d'amplis camins de terra i carreteres sinuoses oferint una experiència única per als amants de les motos trail.

El paisatge que t'envolta tota l'estona simplement espectacular, amb vista panoràmiques a les muntanyes i costes de Maresme, els boscos i els camps de cultiu. El terreny és variat, amb seccions de carreteres asfaltades, pistes de terra amples i molt fàcils amb un parell de pujades que requereixen estar una mica més atent, però apte per a tots els nivells.

Al llarg de la ruta, tindràs l'oportunitat d'explorar l'impressionant Parc Natural del Montnegre i el Corredor, un dels parcs naturals més grans de Catalunya. Pel camí ens trobem amb moltes zones de Pícnic i algun Bar-Restaurant on poder fer un descans.

La ruta acaba a Calella, encara que com hem dit forma part d'un track més extens que creua tot el litoral des de Barcelona cap a la frontera amb França.

Motos participants:
- BMW F 800 GS
- YAMAHA TENERE 700 WR
- HONDA CRF 250L
- APRILIA TUAREG

• JordiMMAT Mar 8, 2024

Fantastica, en tots els aspectes, un gran descobriment, llàstima que havent plogut i havia zones una mica enfangades i encara haig de posar sabates mixtes 😁 per aixo no l’he acabat fent tota, pero la faré de nou i sencera d’aqui a poc segur! Feta amb una 850GS amb poca experiencia off sense problemes! Gràcies!!!