Trail Fàcil ON OFF Gallifa - Collsuspina - Sant Feliu

Photo ofTrail Fàcil ON OFF Gallifa - Collsuspina - Sant Feliu Photo ofTrail Fàcil ON OFF Gallifa - Collsuspina - Sant Feliu Photo ofTrail Fàcil ON OFF Gallifa - Collsuspina - Sant Feliu

2072
November 6, 2020
November 2020

•   4.8 3 Reviews

near Gallifa, Catalunya (España)

Ruta trail facileta i molt maca, amb pistes molt agradables de fer i vistes impressionants. Apta per a maxitrail (feta amb una Africa Twin). Vam trobar algun punt una mica picant i entretingut, pero res complicat.

Totes les pistes son aptes per a la circulació i obertes al trànsit.

PictographMonument Altitude 2,211 ft

Casa d'Esplugues

Casa construida sota un cingle. Cal desviar-se del trajecte per pista marcada

Mirador Centelles

Mirador espectacular sobre la vall. Al fons el Tagamanent

Mirador Salt riu Rossinyol

Per arribar cal entrar per un corriolet una mica amagat al'esquerra

Pista a Cinglera Puiggraciòs (Prohibit circular)

Opció per a desviar-nos del track cap a la pista que va al Santuari de Puiggraciòs. Passa per una cinglera que es brutal, pero esta prohibit circular en vehicle a motor

• Rafel_hippo Mar 26, 2021

Ruta molt bonica i molt interessant, les vistes en algun moment són extraordinàries.
    El dia que l'hem fet -6 de març 2021- ens hem trobat la pista tallada per obres d'asfaltat al km 20,77 del track. Hem reculat un km aproximadament i hem trencat cap al Toll, d'allà hem anat a buscar la carretera de Colsuspina N141c i l'hem seguida fins uns 300 metres després del coll de la Pullosa, on l'hem deixada per tornar a trobar el track.
    Fins el km 31.43 del track -Coll de Prims- és una ruta molt apta per a iniciació al trail sense ensurts: carreteretes, pistes de grava o ciment i pistes de terra sense complicacions. Just en aquest punt hi ha un revolt en ziga-zaga i baixada de pendent considerable, una mica més "picant" com diu la ressenya. D'aquí fins a Sant Miquel del Fai es van trobant algunes zones una mica més tècniques, amb més pendent, revolts tancats o algunes pedres.

• carles cuyas Jan 7, 2024

Molt bonica.

• Photo of goesiv149
    goesiv149 Mar 30, 2024

Ruta feta amb la meva parella de copi, amb una XR5 500 i pneumàtics Mitas Enduro Trail (feta també amb uns Metzeler Tourance sense problemes).
    La ruta és molt maca, entretinguda i amb unes vistes increïbles. Tot el camí està en força bon estat, l'hem fet després d'uns dies de pluja, i encara això estava totalment transitable.