The silence route -Morella-Fredes-Tortosa

Photo ofThe silence route -Morella-Fredes-Tortosa Photo ofThe silence route -Morella-Fredes-Tortosa Photo ofThe silence route -Morella-Fredes-Tortosa

November 15, 2021
January 2016

near Fortanete, Aragón (España)

Segona etapa.
Tornada cap a Tortosa, buscant sempre de fer el màxim de kilometres possibles d'off-road.

Ruta realitzada amb Basecamp sobre mapa, ruta molt interessant de fer pels llocs per on passa però hi ha trams que s'ha de baixar força de la moto per obrir i tancar els tancaments del bestiar.
Ens vam trobar 1 camí tallat amb cadena i un senderó (l'únic) en molt mal estat degut a les pluges, però en els dos llocs pots empalmar el track, més endavant.

• Photo of Duki1000
    Duki1000 Mar 2, 2022

Bon dia. Volem fer el tram que va de Morella a Fredes. Recordes de si hi ha alguna dificultat en aquest tram?

• Photo of Chemi8
    Chemi8 Mar 2, 2022

Bon dia, no hi ha cap dificultat, l'únic que ús trobareu son tancaments pel béstiar, però en aquest tram en recordo pocs, potser 2 o 3. Ús agradarà sens dubte, zona molt muntanyosa i poc poblada, el camí toca alçada i és divertit

• Photo of Duki1000
    Duki1000 Mar 4, 2022

La pròxima setmana farem Cambrils - Fredes - Morella utilitzant part del teu track. Ja et diré com ens ha anat. Moltíssimes gràcies!!

• Photo of Chemi8
    Chemi8 Mar 4, 2022

Perfecte, ja em comentaras que tal!!
    Que tingueu molt bona ruta, salut i gas!!