Sant Vicenç de Montalt/sta. coloma de farnes/ sant vicenç de montalt

Photo ofSant Vicenç de Montalt/sta. coloma de farnes/ sant vicenç de montalt Photo ofSant Vicenç de Montalt/sta. coloma de farnes/ sant vicenç de montalt Photo ofSant Vicenç de Montalt/sta. coloma de farnes/ sant vicenç de montalt

March 27, 2022
March 2022

near Sant Vicenç de Montalt, Catalunya (España)

Sant Vicenç de Montalt. sortida per caminets fins la ferradura, llavors pistes fins vallvorguina,ull, km 16 petite desviacio no viable, repeteixo no viable.llavors el kjm 37, hem intentat de pasar el riu pro un pel complicat ja que hera força profunt i per part meva negacio total, continuem ruta per pista paral-lela fins hostalrich, km 47, es pasa per finca privada, pro hi han troncs i tornem enrrera, ull!! km 56, hi ha una cadena!!!nio porta candau, obrir i tancar, llavors trovem avans de sortir a carretera un altre cadena, aquest cop porta candau, es pot pasar per l´esquerra pro poc a poc.( entenem que es finca priivada, respecteu l´entorn),llavors ruta fins a tordera mol divertida per maxitrails, divertida i enttretinguda. a tordera anavem justos de temps, l´idea es de tornar per el montnegre, pro el temps no ho ha fet possible. molt bona ruta, dificultat mitjana

PictographFerry Altitude 220 ft

PictographPicnic Altitude 1,516 ft

• Photo of jisqui
    jisqui Mar 27, 2022

bana ruta per un diumenge amb terreny espectacular

• Photo of Bertino
    Bertino Mar 29, 2022

Hola Jordi!
    Amb quins neumàtics l'has fet?

• Photo of jisqui
    jisqui Mar 29, 2022

Es por fer amb mixtes, jo portava devant un str bastant gastat,i derrera un goldentyre mig gastat, pro es pot fer amb mixtes .