Ruta Trail per el Montseny, Guilleries i acabant a Hostalets d'en Bas

Photo ofRuta Trail per el Montseny, Guilleries i acabant a Hostalets d'en Bas Photo ofRuta Trail per el Montseny, Guilleries i acabant a Hostalets d'en Bas Photo ofRuta Trail per el Montseny, Guilleries i acabant a Hostalets d'en Bas

January 18, 2022
January 2022

•   5 7 Reviews

near Llinars del Vallès, Catalunya (España)

CATALÀ
Ruta feta amb una Honda Àfrica Twin Crf 1100L amb pneumàtics Motoz Rallz.
Sortida amb el grup Riders Marines Trail cap el massis del Montseny començant per la pista que ens durà al turó de la Cova,aquí tenim vistes espectaculars.
Anem baixant per mes endavant agafar la carretera de collformic.
La remuntem per després agafar una pista molt xula que ens durà a l'ermita de Sant Marçal i després a el coll Bordoriol.
Ara una altre pista de baixada fins Arbúcies passant per l'ermita santa Maria de Lliors.
Arbúcies a Sant Hilari Sacalm per asfalt.
Aquí comencen les Guilleries tot aquest espai es precios per fer trail.
Avui trams amb molt de gel però de molta bellesa.
Arribem a sau i fem el camí que ens durà al pantà Susqueda.

A Susqueda agafaren el camí una mica trencat i pedregós (Es l'únic tram moderat de la ruta)cap al salt de Sallent.
Aquí tornem a tenir vistes espectaculars.
Últim tram de terra i molt guapo per acabar sortint al asfalt que ens dura cap a el Coll de Condreu i baixar cap a Hostalets d'en Bas.

Vídeo de la ruta fet per Cdom
Apa Salut i Gasssss.
-----------------------------------------------------------------------------------‐----------------------------------------
CASTELLANO
Ruta hecha con una Honda África Twin Crf 1100L con neumáticos Motoz Rallz. Salida con el grupo Riders Marines Trail hacia el macizo del Montseny empezando por la pista que nos llevará a la colina de la Cova, aquí tenemos vistas espectaculares. Vamos bajando para más adelante tomar la carretera de collformic. La remontamos para después coger una pista muy chula que nos llevará a la ermita de Sant Marçal y después al collado Bordoriol. Ahora otra pista de bajada hasta Arbúcies pasando por la ermita santa María de Lliors. Arbúceas en Sant Hilari Sacalm por asfalto. Aquí comienzan las Guilleries todo este espacio se precios para hacer trail. Hoy tramos con mucho hielo pero de mucha belleza. Llegamos a sau y hacemos el camino que nos llevará al pantano Susqueda. En Susqueda tomaron el camino un poco roto y pedregoso (Es el único tramo moderado de la ruta) hacia el salto de Sallent. Aquí volvemos a tener vistas espectaculares. Último tramo de tierra y muy guapo para acabar saliendo al asfalto que nos dura hacia el Coll de Condreu y bajar hacia Hostalets d'en Bas.
Vídeo de la ruta realizado por Cdom:
Salud y Gasssss.

Final terra

• Photo of taupai
    taupai Jan 19, 2022

Ruta muy chula y fácil de seguir. Hay un tramo picante de susqueda a Rupit que se puede evitar dando más vuelta.
    Merece la pena hacer.
    Gracias por compartir ruta.

• ESPARTANUS Jan 19, 2022

Muy buena ruta. Yo no la habría diseñado mejor. Tan sólo puntualizar que la subida pedregosa del pantano de Susqueda a Rupit se puede catalogar entre moderada y difícil. Según el estado de la misma que varía por temporadas. Aunque como bien es sabido dependerá de las manos de cada uno.

• Photo of cdommotovlog@gmail.com
    cdommotovlog@gmail.com Jan 27, 2022

Brutal ! 😁

• Photo of Valentin Camacho
    Valentin Camacho Jan 29, 2022

Impresionantes vistas, muchas gracias por haber subido esta ruta.
    La e echo con una bmw r1250 gs con acompañante.

Sven Hedin Jan 30, 2022

Gracias Valentín me alegro que te haya gustado y si la zona es preciosa.
    Salud y Trail

• Photo of Fredi & Susanna
    Fredi & Susanna Jan 31, 2022

El tram de Susqueda a Sallent l’he fet, i molt divertit, el vàrem disfrutar.
    Nosaltres vàrem sirtir per el GR de Cabrils i fins a Rupit quasi tot OFF.
    Coincidim amb tu, una zona impredionant.

• Photo of porter-00
    porter-00 Feb 7, 2022

Ruta feta el 7/01/2022 amb una transalp 600
    Tot i no haver pogut acabar la ruta per questió de temps, es espectacular, fàcil de seguir i amb pistes en bastant bon estat (he trobat bastant de fang prop de la presa de Susqueda, pero res excessivament complicat).

Gracies per pujar la ruta.

Sven Hedin Feb 7, 2022

M'alegro que t'hagi agradat i si el entorn es preciós.
    Salut i trail

• Photo of mauzerman
    mauzerman Feb 23, 2022

Ruta feta el 21/02/2022 fins a l’inici de l’últim tram d’asfalt. Ja era tard i vam baixar cap a BCN. És una ruta preciosa, variada i amb unes vistes molt espectaculars. La pujada pedregosa del final és bastant “picant”…

Sven Hedin Feb 23, 2022

Hola mauzerman,si la ruta es preciosa i t de tot.
    El últim tram d asfalt que no has fet també es maco de fer amb trams de fagedas impressionant.
    Gràcies per comentar la ruta.
    Salut i trail.

• Photo of Zapata748
    Zapata748 Mar 5, 2022

Hoy hemos realizado parte de tu ruta , casi la completamos, pero después de la subida rota se nos ha puesto a llover y entre eso y la desfondada del pedregal la hemos dado por terminada. Felicidades por la ruta , es muy guapa!!!

Sven Hedin Mar 5, 2022

Si con lluvia todo es mas difícil y la subida últimamente esta fatal.
    Me alegro que te haya gustado la ruta.
    Salud y Trail

• Photo of cerviino
    cerviino Jul 3, 2022

Muy buenas la subidaesta pedregosa de Susqueda a Rupit que nombrais, en que PK esta? I se puede evitar?
    Gracias

Sven Hedin Jul 3, 2022

Hola Cerviino,si hay alternativa después del pantano de Susqueda puedes coger la ruta del usuario Taupai y es la ruta de Susqueda a Sant Roma de Sau de 29,18km y rodea el pantano y evitas la subida pedregosa.
    Después hay una pista de cemento y te subira al Salt del Sallent o a vidra.
    Ya explicaras que tal

• Photo of cerviino
    cerviino Jul 3, 2022

Ok
    Ja lo estado mirando, merci

• Photo of Alexandre Papiol
    Alexandre Papiol Aug 27, 2022

Paisajes expectacular

Sven Hedin Aug 27, 2022

M'alegro que t'hagi agradat Alexandre i gràcies per la valoració.

• Photo of jordas25
    jordas25 Aug 27, 2022

Ruta hecha con Alexandre. Espectacular rutaza. Hemos tenido que evitar trozo complicado porque se nos caia el cielo encima y mi nivel no estaba para sustos. Menudo tormenton que al final nos ha mojado...

5 estrellas. Me faltaba

Sven Hedin Aug 27, 2022

Bona decisió jordas25 em aquestes motos tant pesades si no ho tens clar millor buscar alternativa.
    La pròxima vegada serà.
    Gràcies per la valoració.

Sven Hedin Aug 27, 2022

Alexandre i jordas si aquesta us ha agradat proveu de fer la que tinc penjada amb el nom de volta per les comarques gironines passant per la Vall del Llémena, alta Garrotxa i pla de l'Estany crec que us agradarà molt.

• Photo of Monkey Riders
    Monkey Riders Sep 23, 2022

Buenas, están las pistas abiertas? La última vez que fui por el montseny me tuve que volver porque habían muchas cerradas por tema vecinos y demás

Sven Hedin Sep 23, 2022

Bones ara mateix fa dies que no hi passo així que no t'ho puc dir.

• Photo of Monkey Riders
    Monkey Riders Sep 26, 2022

Muy buena ruta, aunque no nos dio tiempo de terminarla, a día de hoy el tramo que bordea el pantano de Sau estaba con la barrera bajada (aunque si quieres puedes pasar por el lado)

Sven Hedin Sep 26, 2022

Gracias por la información aportada y por la valoración.

• Photo of alekkiss
    alekkiss Mar 24, 2023

Molt bona ruta,gràcies.

Sven Hedin Mar 24, 2023

M'alegro que t'hagi agradat.
    Salut i Gasssss

• Photo of oriolfarran
    oriolfarran Jun 17, 2023

Ruta molt molt guapa! feta el 17/06/2023 amb una Norden 901 (del servidor) i una 890R.
    La ruta es preciosa, els primers trams m’han encantat per els boscos que es creuant.
    Un cop acabat el camí que rodeja el pantà de Susqueda, hi ha una valla de ferro que estava tancada, posava control de tràfic, però em pogut passar per el lateral. No ens ho esperàvem, perquè d’on veníem no posava res d’això. Però vaja, les motos passen justes pel costat, però passen.
    Comentari pels principiants al mundillo offroad.
    Per posar en context, porto molts anys fent carretera i es el primer cop que feia una ruta offroad ja que començo aquest mon, o sigui soc un novato, pero amb coneixements de com es mou una moto.
    Últim tram de pujada, son uns 10 minuts de tela telita, guapissima, però tela, no se si han sigut les fortes plujes o que, però en el video de youtube sembla que hi havien moltes menys pedres.
    Ho comento per els que també començeu en el mundillo, no es gens fàcil, jo perquè soc capguardat i si m’hi poso doncs s’ha de fer i s’ha fet, però aquest tram no el tornaré a repetir amb una moto completament nova.
    Tret del extra esforç fet al final.
    Felicitats per la ruta i gràcies!

Sven Hedin Jun 17, 2023

Hola oriolfarran, m'he alegro molt que t'hagi enganxat el Off i que la ruta t'hagi agradat i si el tram de pujada sempre hi ha hagut moltes pedres però si ets decidit es fa bé.
    Salut i Gasssss

• bu74 Nov 6, 2023

una pregunta, es factible amb uns tkc 70 rocks o millor més tac?

Sven Hedin Nov 6, 2023

Bones,sota el meu punt de vista es imprescindible tacs,ara segurament i haurà gent que ho pugui fer amb uns tkc 70.

• bu74 Nov 7, 2023

Mil gràcies Joan! 👍🏻 la farem aquest cap de setmana

• ximplet31 Feb 12, 2024

Hola Buenas ayer hice la ruta muy chula y muy curada. El trozo de San Hilari de sacalm Fue un poco complicado por el tema de Qué están haciendo trabajos forestales. Y yo también me encontré la valla de hierro pero no la pasé por el tema de Prohibición. Estado mirando y se puede pasar a Rupit dirección al pantano hay un cruce a la derecha. No lo he hecho pero en el maps marca cómo alternativa. Un saludo Gas.

Sven Hedin Feb 12, 2024

Gràcies per l'aportació a la ruta.
    Salut

• Photo of Valentí Iglesias
    Valentí Iglesias Mar 5, 2024

Increible ruta, a mes amb un terreny perfecte despres d'un dia de neu i pluja.
    Moltes gracies per la teva feina Sven.

• Photo of Valentí Iglesias
    Valentí Iglesias Mar 5, 2024

Preciosa ruta, apte per a totes les trails.
    Nomes una dificultat mitjana abans d'arribar a Rupit, unes pujades mot molt pedregoses, que s'han de fer amb un punt de velocitat per no perdre traccio.

Sven Hedin Mar 5, 2024

M'he alegro que t'hagi agradat i gràcies per comentar.