Ruta Trail

April 15, 2019
April 2019

near La Pobla de Claramunt, Catalunya (España)

Aquesta va ser una ruta que vaig fer amb els Companys del Moto Club Mollet.
Feta amb KTM Freerider. És Difícil perquè hi han alguns punts un xic complicats. Atravessem rieres, camins estrets pedregosos i trencats, inclús trobarem forts desnivells.
Iniciem a la benzinera Repsol de La Pobla de Claramunt. Arribem fins a Cal Betes, Castellolí. Aquí vàrem fer un mos ràpid. Abans de arribar al restaurant Cal Ramonet ( vam fer menú, era molt complet ) passarem a prop de Piera ( opcionalment podeu fer la Riera de Piera, si ha plogut, serà més complicada ), a prop de St Pere de Riudebitlles, creuarem St Joan de Mediona, per finalitzar vorejarem Rofes i La Llacuna. Aprop del restaurant, repostatge a Petromiralles. Després de dinar, tenim més pistes que ens apropen on vam iniciar.

PictographProvisioning Altitude 1,298 ft

Bar

Esmorzar generós a Cal Betes.

PictographInformation point Altitude 1,634 ft

Dinar

Menú de cap de setmana, era molt complet.

PictographInformation point Altitude 1,712 ft

Benzina

Benzinera força econòmica.

Inici Fi

Lloc on iniciem i finalitzem la ruta. Hi Ha benzinera.

• Photo of Eidur
    Eidur Oct 21, 2023

Ruta muy muy chula con un poco de todo, subidas, bajadas, bosque, agua, y algo de barro, solo llegamos a hacer la mitad pero seguro que volveremos para terminarla, la hicimos con una F800 GS y una KTM 1090 Adventure. Mi opinion es que el 90% de la ruta es de nivel moderado y el 10% de nivel dificil habiendo algunas bajadas con mucha roca suelta, yo creo que esta bien valorada como Dificil siendo para principiantes, la he disfrutado muchísimo, muchísimas gracias!

• Alberto Rodríguez López Jan 6, 2024

Muy divertida! Muchos enlaces de carretera pero es un 80-20 aprox. Hechas con una 790 y una Tenere sin grandes dificultades