Olesa - Monistrol -Masquefa - Abrera - Off Road

Photo ofOlesa - Monistrol -Masquefa - Abrera - Off Road Photo ofOlesa - Monistrol -Masquefa - Abrera - Off Road Photo ofOlesa - Monistrol -Masquefa - Abrera - Off Road

February 11, 2020
February 2020

•   3.8 2 Reviews

near Olesa de Montserrat, Catalunya (España)

Ruta que surt d'Olesa per donar tota la volta a la montanya de Montserrat i acabar a Abrera. La ruta és off road, i només toquem asfalt per enllaçar pistas.
Fàcil, divertida i apte per tota mena de moto trail i maxitrail, i amb qualsevol mena de neumàtics. Per fer en poc més de 2 hores amb poques parades. Paisatges espectaculars, molts amb la montanya al fons. Trobaràs pujades fàcils, alguna baixada, trams amb fang, una mica d'aigua, podràs fer algun saltet i disfrutar molt.

Feta amb una BMW 310, una 850 i una 1200, la 850 amb neumàtics d'asfalt.

PictographPhoto Altitude 981 ft

Vistes de la montanyà de Montserrat

• Photo of Ton Balasch
    Ton Balasch Aug 23, 2020

Aquesta volta la vaig pujar jo el 12/2019 😉

• Photo of Pantum Biker
    Pantum Biker Aug 23, 2020

Hola Ton, es possible aquell dia no vaig escollir jo la ruta... per cert he vist que tens bones rutes penjades ✌️👍 alguna farem segur

• Photo of QuimZF
    QuimZF May 16, 2021

Realizada esta ruta con una F800 GSA (neumáticos 80/20), R1250 GSA (neumáticos 80/20) y Tiguer 900 Rally Pro (neumáticos carretera). Ruta muy divertida, la califico como moderada, puesto que la 1a subida es pronunciada y tiene mucha piedra suelta. También destaco que el camino que pasa por la Masía de Can Sola tiene una valla de acceso uno pudimos pasar. Por el resto una muy buena ruta para iniciarse y ganar seguridad,

• Photo of Hoodrobin Adventure
    Hoodrobin Adventure May 16, 2021

Me ha gustado. Había un punto donde el camino estaba vallado pero hemos cruzado la a2 por otro sitio. Al principio tiene una subida un pelin complicada. El resto genial.

• Photo of Pantum Biker
    Pantum Biker May 17, 2021

Gracias por pasar y comentar, me alegro que en general os gustara la ruta. En este tipo de rutas el la realidad es que una ruta facil, se puede convertir en moderada/dificil o viceversa, por el más o menos mantenimiento que puedan tener los caminos. A disfurtar del campo siempre con respecto.