Photo ofMürseller - kirazlı altı - ( eski keles yolundan) Tuzaklı - yangın kulesi ve çevresi gezinti - doburca Photo ofMürseller - kirazlı altı - ( eski keles yolundan) Tuzaklı - yangın kulesi ve çevresi gezinti - doburca Photo ofMürseller - kirazlı altı - ( eski keles yolundan) Tuzaklı - yangın kulesi ve çevresi gezinti - doburca

4 hours one minute
April 28, 2023
April 2023

near Tuzaklı, Bursa (Türkiye)

Keles yolundan ayrilip araba yolundan Mürsellere ulaştım. İlk takip ettiğim yolun alt kısımlarının çok çamurlu olması sebebiyle, geri dönerek eski keles yolundan kirazlıya yöneldim. Yol üzerinde güzel bir patika görünce bu yola saptım. Güzel bir patikaydı ( ama motosiklete uygun degildi.) Patika bir noktada ikiye ayrildı. Sağa, yukarı giden patika belirsiz ve motosiklete uygun olmadıĝı için sol aşağıya yönlendim ve yine eski keles yoluna bağlandım. Yolu takip ederek tuzaklıya yöneldim. ( yolun yukarı giden bir kolu Hüseyinalana da gidiyordu.) Tuzaklı yangın kulesine de uğradıktan sonra bölgede gezinti yaptım. (Denediğim yolların tamamı çıkmazla sonuçlanıyordu.) Gökçeören üzerinden döndüm.

Photo ofAnayoldan. Sağ ayrılan patika . Sağda uluçam köyü izleniyor Photo ofAnayoldan. Sağ ayrılan patika . Sağda uluçam köyü izleniyor