Moto Trail - La Cadirogavarrenca...delicatessen trailero

Photo ofMoto Trail - La Cadirogavarrenca...delicatessen trailero Photo ofMoto Trail - La Cadirogavarrenca...delicatessen trailero Photo ofMoto Trail - La Cadirogavarrenca...delicatessen trailero

July 13, 2014
July 2014

•   4.9 5 Reviews

near Sant Eloi, Catalunya (España)

Canela fina, fina, fina!!
Sortida 110% Trail que travessa els massissos de Cadiretes i de Les Gavarres gairebé al complert, i que és veritablement fantástica! No hi han sorpreses en forma de camins trencats, ni pedregam destacable, tan sols un parell de mini trialeres que donen un punt aventurer a la ruta.
Apte per trails lleugeres i mitjanes, tot i que hi han moltíssims trams en els que poden circular sense cap problema les maxitrails. Es important anar-hi calçat amb pneumàtics de tacs, degut a les característiques del terreny sorrenc (amb mixtes sería una mica delicat ja que hi han algunes pendents fortes -ascendents i descendents- en les que es perdría tracció fàcilment)
Transcorre per tot tipus de pistes forestals en bon estat, amb alguns corriolets molt ben parits, i dos punts un pelet complicats per les montures més pesades (marcats amb waypoints trialera 1 i trialera 2), que es poden sortejar fàcilment giran abans d’arribar-hi (també he marcat els desvíaments…espero no haber oblidat ningún).
Parada técnica al Rest.Filomena de Mont-ras (Palafrugell)…super collonut!!  waypoint marcat
En total unes 4,5 hores en moviment, de diversió trailera.
Atenció!: a partir de mitjans de Juliol fins a mitjans de Setembre és molt probable trovar prohibicions de circulació a moltes de les pistes per on transcorre la ruta, com a mesura de prevenció al risc d’incendi forestal.
Moto i muntanya són compatibles, si tots plegats respectem i preservem la natura.

Benzinera

Llagostera

Mas Cals de Fitor

Palafrugell

Puig d'Arques a la dreta

Sant Cebrià dels Alls

PictographWaypoint Altitude -0 ft

Tossa de Mar

Trialera 1 - Motos pesades a la dreta

• Photo of bebel1
    bebel1 Nov 16, 2014

Hola Manpe
    Ayer pude hacer esta ruta desde Palafrugell hasta Tossa por el interior. En total 63 Kms.
    Dos motos: XT600 y mi 690E
    Fantástica!!
    Gracias!

manpe30 Nov 21, 2014

Hola Javier!
    Gracias por el comentario! Me alegro que os gustase!
    Es una ruta muy agradable, tanto en el sentido de ida como en el de vuelta...de mis preferidas, jeje!
    Saludos!!

• Photo of Javisalinas
    Javisalinas Feb 14, 2015

Hola manpe.
    ¿Qué tal para hacer esta ruta en quad? Un saludo y gracias de antemano

manpe30 Feb 17, 2015

Hola Javisalinas
    La ruta en general no tiene ninguna dificultad, pero hay tres puntos (si mal no recuerdo) que con el quad debes evitar y encontrar alternativa:
    1º-Aprox. Km 29: hay marcado un “waypoint cadena” y creo que no podrás passar…lo mejor es que al llegar al Km28, gires a la izquierda dirección Llagostera y cogas la carretera GIV-6612 hasta volver a enlazar con el track.
    2º- Aprox.Km 64: hay marcado un “waypoint caminet estret” y después le sigue otro “waypoint Trialera 2”…creo que lo mejor sería que al llegar al Km64 no hagas el giro de 180º, sino que continues hasta contactar con el track de vuelta, y una vez contactes, ya puedes bajar hasta Palafrugell
    3º- Aprox. Km 125,5: hay marcado un “waypoint Corrioler”…y al poco, le sigue otro...por estos dos corriols no pasas. Creo que lo mejor sería que al llegar al Km 125,5, sigas recto hasta Sant Grau de l’Ardenya.
    Es una ruta bastante chula…a mi gusto, claro! Jeje
    Espero haberte podido ser de ayuda, y si la haces espero que la disfrutes.
    Saludos y Gasss

• Photo of Javisalinas
    Javisalinas Mar 1, 2015

Gracias manpe

• Roman Smith Aug 28, 2017

Hola manpe30,

La setmana pasada vam fer el primer "loop" d'aquesta ruta, vam anar amb dos maxitrails (F800GSA amb Anakee3 i R1200GSA amb K80 gastadets) els teus comentaris dedicats específcs a maxitrail ens van anar genial, tot i que en alguns moments el cami es feia especialment estret ho vam disfrutar moltíssim, s'ha de dir que en la ruta s'atravessen molts rius, pero nosaltres l'hem fet en plena onada de calor i no hem trobat ni una gota de fang/aigua, crec que si l'havessim fet en condicions normals hauriem patit bastant més (sobretot jo, que anava amb Anakees).

Gracies per compartir!

• sergi fernandez llorente Dec 22, 2018

Gran ruta yo con africa twin sin problemas, lo unico en el punto donde pone corriol una mica atapeit con motos pesadas hay un arbol cruzando el corriol i no se puede pasar. Alternativa por la derecha antes de entrar . Da gusto seguur tus rutas .

• Photo of Davissito
    Davissito Dec 29, 2018

Esta valoracion es con maxi trail

manpe30 Dec 30, 2018

Muchas gracias por vuestros comentarios!! :-)
    La verdad que salio una ruta bonita y muy entretenida!
    Saludos!!

• Photo of Jordi borrat
    Jordi borrat Jun 13, 2019

Un gust seguir aquesta ruta preciosa, fàcil i sense sorpreses.... Excepte de la pluja caiguda el dia abans que ens va deixar una ruta força divertida i en algun punt en concret que amb una transalp amb neumàtics mixtes i gastats se'ns va complicar....però és tal i com descrius!!! Ruta realitzada amb gas gas 125 ec i honda transalp

manpe30 Jun 13, 2019

Gracies pel comentari! Celebro que us hagi agradat, i hagueu passat un bon rato!
    Salut i gasss!!

• Photo of leooooo
    leooooo Mar 8, 2020

Hoy hicimos la ruta 2 transalp y una vstorm 650.
    Una pasada de ruta!! Nos divertimos muchísimo.
    Comenzamos desde lloret blau y terminamos en tossa, con lo cual la trialera 1 no la hicimos.
    La trialera 2 y algun otro trozo de la ruta, hay que tener técnica, mas que nada por lo seco y pedregoso que estaba el terreno!
    Muchas gracias por compartirla, disfrutamos como niños!

• Photo of Robert NB
    Robert NB Nov 13, 2021

Guapo el track👌🏼 fet amb solitari fa un parell d anys amb una gs1200lc, vaig fer la segona trialera, la primera anant sol i amb les roderes que hi havia agues tocat cilindres a terra🙈 aquest any le tornat a fer sol amb una wr450f✊🏼

Molt guapo el track, fet fa un parell d anys amb una gs1200lc en solitari, vaig fer la segona trialera la primera pude agues tocat cilindres a terra i anant sol....aquest any le tornat a fer amb una wr450f

• Photo of cris_moe
    cris_moe Apr 17, 2024

Hola!!! Té molt bona pinta però estreno moto i neumatics mixtes i em fa una mica de por, coneixes alguna cosa de pista fàcil del tot? Per cert mil gràcies pel contingut! Gran descobriment!