Moto Trail - Guilleries puja i baixa

Photo ofMoto Trail - Guilleries puja i baixa Photo ofMoto Trail - Guilleries puja i baixa Photo ofMoto Trail - Guilleries puja i baixa

November 17, 2014
November 2014

near Santa Coloma de Farners, Catalunya (España)

Molt bona ruta hard trail/enduro light

Torno novament per aquesta zona que tant m’agrada i que coneixo força bé…feia temps que no hi passava, i mai quedes defraudat!

Ruta apte per Trails lleugeres amb pneumàtics de tacs (imprescindible), que discorre generalment per pistes transitades de tot tipus…absència de trialeres, esglaons i trams impossibles. El recorregut travessa boscos frondosos de roures, castanyers, faigs i pi, i es gaudeix d’algunes vistes panoràmiques impressionants de les pròpies Guilleríes, de les Cingleres del Collsacabra, dels Pirineus o de la planuria de Girona…senzillament espectacular!…i poquet asfalt

Hi han tres trams feixucs per les montures més pesades:
1er - (waypoint feixuc1) Coll Nafré a Susqueda: Es un tram de baixada en el que a mida que s’avança, mica en mica el camí es va fent petit i perdut, ja que està poc transitat…passa per zones molt profundes i solitàries, que acollonen una mica.
2on - (waypoint feixuc2) St.Martí Sacalm a Les Planes: Tant de baixada com de pujada és divertit. En alguns punts el camí està trencadet, i és força pedregós, però amb calma es fa bé tant de pujada com de baixada.
3er - (waypoint feixuc3) St.Martí Sacalm Amer: Tram de baixada que es fa cada cop més pedregós i trencat a mida que es va baixant.

Parada técnica per esmorzar al Bar La Caseta a Les Planes d’Hostoles…Moooolt recomenable!! Bon menjar, bon servei i bon preu! Tot plegat de Conya!!

Per completar l’itinerari vaig emplear unes 4 hores en movement trailero…com sempre, amb algunes parades per fer fotos i a ritme dominguero! jejeje!

Bar La Caseta - Les Planes

Tram Feixuc 2

Tram Feixuc 3

• jordigil Nov 19, 2016

Molt bona ruta!!le fet amb una transalp amb neumatics de tacs ,i cap problema,,,,, jo le ampliat a 200km sortin de vallgorguina per montanya ,,,molt recumanable i molt ben indicada!

• Photo of manpe30
    manpe30 Nov 19, 2016

Hola jordigil!
    M'en alegro de que t'hagi agradat la ruta!!...a mi les Guilleríes m'agraden mooooolt!! jejeje!!
    Salut i gasss!

• Photo of Fredi & Susanna
    Fredi & Susanna Mar 12, 2021

Que tal per fer-ho amb una maxi Trail 1290?