Molins de Rei - Olesa de Bonesvalls - Molins de Rei.

Photo ofMolins de Rei - Olesa de Bonesvalls - Molins de Rei. Photo ofMolins de Rei - Olesa de Bonesvalls - Molins de Rei. Photo ofMolins de Rei - Olesa de Bonesvalls - Molins de Rei.

May 26, 2019
May 2019

•   5 2 Reviews

near Molins de Rei, Catalunya (España)

Ruta circular en sentit horari per pistes, camins i corriols que, en algún tram s'ha fet feixug per la nombrosa quantitat de pedres que hi havía. No recomenable per a maxi-trails. Jo la he fet en una XT600E i mixtes.
Trams amples, fàcils, amb força bicicletes i passejants i també trams estrets, pedregosos amb graóns de pedra i pedres sóltes.
Els darrers 15 kms. per carretera.
Parada a esmorzar a Olesa de Bonesvalls.
Moderada peró amb trocets "picants".
Ruta adaptada d'una de 6q45.
Molt guapa, 6q45 !!!
Gràcies.

PictographPhoto Altitude 565 ft

Primer trós pedregós,(aquest fàcil), que serà la tónica de tot el track.

PictographPhoto Altitude 469 ft

Més endevant el camí serpenteja amb un reguerot. Molt divertit, peró acaba fatigant.

Apropant-nos a la pedrera de Begues, trobem aquesta caseta. Ara a la baixada aneu en compte, molta pedra.

Just passada la carretera per sota pujarem per un sender una mica trencat. Moooolaaaa !!!

• Photo of pow_powder
    pow_powder Nov 16, 2019

He fet la ruta avui pero en sentit antihorari amb una Yamaha Ténéré 700 I una BMW GSA 1250. Algún punt ha estat tallat a la zona de l'ordal per caça. Ruta molt divertida pero el punts marcats com a difícil 'senderol' en pujada (al ser antihorari) ens han ofegat, hi havia fang i no teníem tracció, amb la T7 i tacos prou bé però requereix experiència d'enduro. Amb la BMW GSA amb TKC89 has de tenir molta experiència i ser molt fort per passar aquests últims corriols. Al arribar a dalt ens hem trobat un arbre caigut bloca r el pas i hem hagut de baixar el corriol, cosa que es molt més fàcil.
    Apuntar que hi ha una baixada molt pronunciada si es fa en sentit horari arribant a la cantera d'Olesa de Bonesvalls. No ho faria sense rodes de tacos.

• Photo of marcfarriol
    marcfarriol Dec 6, 2022

Ruta molt molt guapa però durilla. Trams molt trialeros però amb una mica de mans es passen relativament fàcil. No recomano anar sol.

Feta amb r1200gs i ktm 890 advr, les dues amb tacs

• Photo of trailer_78
    trailer_78 Oct 1, 2023

He fet aquest ruta avuí, hi ha dos arbres caiguts després del waypoint de Sendero a Cervelló , el primer es pot passar inclinant bastant la moto el segon es impossible, però hi ha sortida uns 200 metres abans. La he fer sol amb una Tuareg però millor acompanyat

• Photo of Ton Balasch
    Ton Balasch Oct 1, 2023

Aquesta ruta es de Maig de 2019. Amb el temps la muntanya pot variar molt. De vegades hi ha camins que queden oblidats i desapareixen.
    M'alegra saber que encara es fa i es pot gaudir fent-la.