Photo ofGuardiola de Bergueda, coll de pal, Cerdanya, Pic Negre, Civis, pic de l'Orri, port del Cantó Photo ofGuardiola de Bergueda, coll de pal, Cerdanya, Pic Negre, Civis, pic de l'Orri, port del Cantó Photo ofGuardiola de Bergueda, coll de pal, Cerdanya, Pic Negre, Civis, pic de l'Orri, port del Cantó

June 19, 2021
June 2021

near la Nou de Berguedà, Catalunya (España)

Ruta molt xula i variada per moto trail. Com més lleugera millor, encara que nosaltres la vam fer amb una 1000cc i una 700cc. En època de pluges espot complicar força, de fet nosaltres la volíem allargar fins al Coll de Nargó però la pluja que ens va acompanyar tot el día ens va obligar a afluixar el ritme.

Abans de arribar a la carretera del Coll de pal, hi ha una cadena al camí. Nosaltres la vam trobar oberta

Arribant a Arànser hi ha un corriol molt interessant però sense ser molt difícil, es una bona opció si no es vol anar per carretera

Atenció a les restriccions de temporada i de grups per pujar al pic negre. La pujada i baixada al pic negre és de nivell moderat, no és molt difícil, però es pot complicar pel terreny o climatologia

Pujar al Pic de l'Orri és molt recomanable, les vistes són impressionants. Al baixar, abans de agafar carretera, trobareu el refugi de comes de Rubió, on es pot esmorzar, dinar, dormir...

• matheutv Jun 8, 2022

Ruta muy bonita! Con un poco de todo y muy disfrutona. En nuestro caso la balla en Aransa estaba cerrada y dimos vuelta por Bascaran perfectamente. Hecha con T7 y ktm 1090 ambos con tkc70 y 0 problemas. A ritmillo en un dia se puede hacer.
    Merci Xavier!

• Photo of xavierocana
    xavierocana Jun 8, 2022

Muchas gracias por disfrutarla!