Flix- Almatret - RR - Fatarella - Flix

Photo ofFlix- Almatret - RR - Fatarella - Flix Photo ofFlix- Almatret - RR - Fatarella - Flix Photo ofFlix- Almatret - RR - Fatarella - Flix

February 15, 2021
February 2021

•   3.3 1 review

near Flix, Catalunya (España)

Ruta majoritariament trail excepte el final que és enduro.
Aquest final és fàcilment evitable seguint la pista enlloc d’entrar a la sendera.

La part recta del track és la sendera on el telefon va morir per falta de bateria. No té pèrdua.

PictographPhoto Altitude 312 ft

Lloc per aparcar remolcs etcetc

PictographPhoto Altitude 935 ft

• Photo of Carlos Comet
    Carlos Comet May 8, 2021

Hola,
    avui hem fet la ruta ( amb motos tipo trail, Motoguzzi V85TT i BMW F850GS ).
    Alguns trams ja els coneixiam però tot lligat com és la ruta està molt bé.
    La pujada al 4L cada cegada més trencadot ( per enduro us la sople, però les grandotes aquestes tens que commençar vigilar )
    Hi ha algún punt que estant plantan Oliveres i el camí l han llaurat ( Crec que era cap al 20km).
    Al punt on es linea recta, la baixada per trails és pronunciadota.
    Hem fet un tros de trialera ( el escaló ), jajaja, i allà ens hem liat i al cap d una estona ja hem deixar camí.
    En fí, guapa la rutilla.
    Per cert escorçar, al continental Crec que era de Flix, bon bocata de pernil.

• Photo of Adrià Pardell Sangrà
    Adrià Pardell Sangrà May 8, 2021

Gràcies pel comentari. Sii, la veritat que amb la bmw la baixada pel del sendero no la aconsello a ningú amb maxitrail! A veure si coincidim.