els Hostalets de Balenyà

April 17, 2022
April 2022

near els Hostalets de Balenyà, Catalunya (España)

El incio de la ruta tiene un poco de picanton però és poca cosa. Si se ve complicado buscar la obcion de continuar recto. Un poco mas arriba se enlaza la pista. Otro punto a tener en cuenta si se va con moto pesada despues de Collsuspina se vuelve un poco mas endurera. Por lo que recomiendo avortar la ruta. Por lo demas és una ruta pistera muy bonita de hacer. A disfrutar!!!!y gas 😜✌️

• tonisant Jun 4, 2022

"picanton" entenc jo que és una mica de pebre. Però entenc que al company que ha pujat la ruta li agrada el chili. Hi ha un parell desglaons seguits que no son aptes per tothom. A més algún tram de pujada realment complicats per motos grans. Com diu l'autor de la ruta, després és pista. He de dir que tota la ruta, inclòs abasn d'arribar al tramet desglaons, la ruta és preciosa. És veritat que un cop passat collsuspina el nivell seria a només experts amb motos pesades i molt difícil per les demés. A nivell de tacs, a principis de juny no caldria

Em deixava per comentar el restaurant on va a parar la ruta. Heu de provar els guisats i la mestressa és encantadora!!