ΔΙΡΦΥ - ΞΕΡΟΒΟΥΝΙ

October 6, 2020
September 2020

•   3.3 2 Reviews

near Yérontas, Central Greece (Greece)

INFO:

• Photo of Konstantinos Georgoulas
    Konstantinos Georgoulas May 30, 2021

Η διαδρομή ήταν παρά πολύ ωραία! Την έκανα με KTM 890. Βέβαια είναι δυο σημεία όπου τα μεγάλα θα δυσκολευτούν παρά πολύ και επίσης χρειάζεται εμπειρία enduro.

• stavros_kyr Mar 24, 2024

Δεν ακούσαμε τον φίλο από πάνω και 4 φίλοι όχι απλά τα βρήκαμε σκούρα , πάλι καλά που φύγαμε από το σημείο.
    Το τελευταίο κομμάτι στο ξηροβουνι που στο site αναφέρεται ως "θέλει προσοχή" καλύτερα να διαμορφωθεί ως " θέλει εντουρο ΜΟΝΟ" . Η διαδρομή μέχρι το σημείο αυτο πολύ όμορφη και τα μεσαία Adv πάνε άνετα . Αλλά εκεί πρέπει να γυρίσουν πίσω , αν δεν γυρίσουν να ξέρουν ότι θα μετρήσουν τούμπες πολλές και η κούραση θα χτυπήσει κόκκινο και ίσως να υπάρχουν και τραυματισμοί.

Η διαδρομή δεν είναι για αρχάριους και θέλει εμπειρία καλή στο σημείο που αναφέρω , οπότε το "Μέτρια δυσκολία " θα το χαρακτήριζα αισιόδοξο. Αυτά....

• Photo of greektrail.gr
    greektrail.gr Mar 25, 2024

Καλησπέρα Σταύρο,

Έτσι όπως το διαβάζω το σημείο στο Ξεροβούνι θα ήτανε μες στην κοτρώνα σαθρό και νεροφάγωμα.
    Δυστυχώς αρχες άνοιξης όλες οι διαδρομές αλλάζουν δυσκολία γιατί λιώνουν τα χιόνια και δεν ξέρεις την κατεβάζει το βουνό.
    Στην ελληνική επαρχία οι δρόμοι συνήθως συντηρούνται αρχές ιουνίου για να εξυπηρετηθούν οι κτηνοτρόφοι.
    Καλές βόλτες να έχετε και ό,τι χρειάζεστε , ευχαρίστως να βοηθήσουμε όπου μπορούμε.