De Figueres a Celrà per les deveses de Cervià

Photo ofDe Figueres a Celrà per les deveses de Cervià Photo ofDe Figueres a Celrà per les deveses de Cervià Photo ofDe Figueres a Celrà per les deveses de Cervià

June 11, 2021
June 2021

near Celrà, Catalunya (España)

Trajecte 70% off road que culmina a les ribes del Ter a Cervià, on podem contemplar unes magnífiques deveses, i tirar un xic més avall arribant finalment a les portes de Girona sense haver hagut de trepitjar les carreteres principals.
Fet a l'estiu sense complicacions, però si hi aneu a la tardor / hivern trobareu algun tros força més tècnic prop del Ter degut al fang (ho he provat durant diverses èpoques de l'any i el terreny canvia considerablement).

Segurament en algun punt compartireu ruta amb ramats, ciclistes o excursionistes. Afluixeu, saludeu i si cal pareu (els cavalls sovint s'espanten). No costa res i tothom ho agrairà. No volem que ens tanquin més camins, oi?
Demostrem que l'autèntic trail també estima i respecta l'entorn!

PictographPhoto Altitude 134 ft

PictographRiver Altitude 110 ft

Aquest pas sol estar força malament durant els mesos més plujosos

PictographPhoto Altitude 102 ft

PictographIntersection Altitude 120 ft

PictographPhoto Altitude 207 ft

PictographReligious site Altitude 137 ft

Sant Feliu de Diana

Es diu que just en aquest lloc hi hagué un temple romà dedicat a la deessa Diana