Corredor del Maresme i Montnegre

September 29, 2019
September 2019

near Blanes, Catalunya (España)

Track de pistes moolt fàcils per fer en maxitrail. Cal tenir en compte que a partir de Vallgroguina hi ha força trafic de vehicles per les pistes. Feta amb una R1250GS amb pneumàtics mixtes.

• Photo of JoseTTR
    JoseTTR Aug 27, 2020

Ideal para maxitrail! La he hecho con una GS 1200 del 2010 y todo perfecto

• Photo of MarcelMarti
    MarcelMarti Oct 13, 2020

Feta amb 800 GS tacs, 1250 GS mixtes i Tiger 800 de carretera. Molt divertides, cap complicació. Vem trigar unes 3h30 contant la parada d'esmorzar a St Celoni

• ricardovergesrocavinals Sep 23, 2023

Quina gran ruta Pere. La hem fet aquest matí amb Xavier I la seva Himalaya. Jo amb la GS 1250. Hem disfrutat. 3 hores de rute parada a esmorzar. Es fácil a excepció de una pujadeta de 50 m. Quines vistes,.... respectant la natura... quines rutes tenim aqui a prop. Bon comentari Marcel. Aconsello aquesta ruta nivel fácil

• ximplet31 Feb 9, 2024

Hola buenos días esta ruta pasa por el restaurante del montnegre?