Caldes de Montbui - Collsuspina.

March 30, 2019
March 2019

•   4 2 Reviews

near Caldes de Montbui, Catalunya (España)

Recorregut circular en un 95% per pista "legal"i fàcil, sense problemes i per tot tipus de moto trail, fins i tot amb mixtes. Només caldrà evitar un tram al sortir de St. Feliu de Codines que té un pas molt dificultós per a grans trails.(kms 14 a 19.7) Es tracta d'un profund reguerot vorejat per estrets passos elevats amb pendent cap al centre del solc. Hi ha l'alternativa per carretera.
Bones vistes, boscos, conrreus i pastures és el que trobareu en aquesta ruta.
Espero que la disfruteu tant com jo ho he fet i poseu comentaris.

• Photo of pepepoga
    pepepoga Jun 10, 2019

Ruta muy bonita, pero imposible en diversos tramos para motos grandes. Zonas de agua y piedra resbaladiza no recomendables para motos de mediana a grandes (la seguimos con una África Twin y con Una KTM 790 y las pasamos putas).
    Tramos cortados con valla electrificada que impedían continuar la ruta desde la zona de Centelles. Ahí tuvimos que dejarla. Eso sí, paisajes espectaculares

• Photo of zaric_rider
    zaric_rider Nov 9, 2022

Una ruta estupenda muy divertida y con vistas espectaculares.
    Ojo no es fácil es difícil muchos tramos que tienes que tener mano para pasar si vas acompañado pueden escapar ayudándose pero no la hagan sin experiencia