Begues - Torrelles de Llobregat

September 18, 2021
September 2021

near Begues, Catalunya (España)

Ruta Off-road fàcil i divertida pel Baix Llobregat-Anoia. Està gravada tal cual s'ha fet. Hi ha un petit tram off que hem fet anada i tornada doble però és molt curt i es pot evitar si llegeixes aquest comentari. También hay un trozo de carretera en la N-340 por que hay una doble línea continua y no se puede girar a la izquierda así que hay que ir hasta les Casetes de Muntaner para hacer el cambio de sentido. La ruta es aprox 80% off-road.

• Photo of Jaume Subirats mila (SUBI)
    Jaume Subirats mila (SUBI) Sep 18, 2021

Ruta muy muy divertida con una gran guia 😂😂😂👍increibleee 👌

• Peki 007 Jan 8, 2022

Aviam si m’animo a fer-la i així estreno la Tenere… espero q sigui fàcil q serà la primera q faré amb la Tenere

• Photo of Jaume Subirats mila (SUBI)
    Jaume Subirats mila (SUBI) Jan 15, 2022

Peli ,es molt fácil la ruta y amb una tendré encara mes 😂😂😂👌👍

• Peki 007 Jan 16, 2022

Gràcies Jaume! Doncs si un dia et ve de gust anar en plan tranquil i fer aquesta ruta, jo m’hi apunto amb tu si vols! 👍 Quina moto portes tu?