2023-06-10. Emirasiklar - Demre

-8 ft
August 21, 2023
June 2023

near Bucakkışla, Antalya (Türkiye)

Iran - Kurdistan iraquià - Turquia - Grècia - Albània

Continuo per la carretera de muntanya però ara baixant cap al mar, la carretera és solitària i els paisatges magnífics.

Travesso Antalya, quin agobi amb el trànsit, no sé perquè no l'he esquivat aquesta ciutat.
Al sortir em torno a enfilar cap a la muntanya que es on estic millor, compro menjar, aigua i una cervesa per fer un picnic quan trobi el lloc, i també una mica de migdiada.

La carretera em torna a portar cap a la costa i la carretera que la ressegueix té molts revolts i es ràpida i em costa agafar-li el ritme després d'haver fet molts quilòmetres tan a poc a poc.
Avui tocaria un hotel o camping, necessito una dutxa i tornar a rentar roba. Trobo un càmping magnífic, petitet, molt d'estar per casa amb herba i ombra, i Efes fresca.

Dutxa, bugada i birra mentre escric això tot prenent el solet de la tarda però refrescat pel ventet.
Parlo una estona amb un anglès que va amb bicicleta i cap a Espanya i s'interessa per la ruta que jo penso fer.