05-Tinerhi-Todra-Tamtatouche- Msemir-Agoudal-Ait Hani-Tinerhir

November 4, 2009
November 2009

near Imkoussa, Souss-Massa-Drâa (Morocco)

Llarg bucle amb partida i arribada al Camping Ourti. Track molt variat i bonic. zones fàcils de carretera Tinerhir-Tamtatouche. Tot seguit una pista que s'enfila a un petit coll de 1400 metres per baixar al llit del oued (riu) ones va complicant de mala manera pujem fins els 1740 metres i tornem a baixar a un oued pedregós i feixuc que ens porta fins a Msemir.
Allà trobem una exelent i llarga pista que que ens enfila fins els 2700 metres i desprès baixèm fins el poble de Agoudal. Aneu amb compte amb la gent del poble. Ja amb millor pista anem baixant cap Ait Hani on trobem que ja estan asfaltant.

Agoudal

R703

PictographMountain hut Altitude 0 ft

Camping Ourti

Excelente camping com bungalows. camping.ourti@yahoo.fr

Tamtatouche

Scrub/Brush

• Photo of Enric G650X
    Enric G650X Feb 1, 2011

Bones, una pregunta: Que vols dir "aneu amb compte amb la gent del poble"?

• Photo of Bascu
    Bascu Feb 1, 2011

Quan vàrem passar pel poble era fosc. I molta gent se'ns va llençar a sobre per "vendre'ns" el seu servei. Moolt pesats !
    No hi han indicadors i ens va costar un parell de tombs trobar la sortida del poble.