P3. Garbet - Garbet

August 31, 2019
August 2019

near Garbet, Catalunya (España)

Nedant la Costa Brava. Alt Empordà: Llança - Colera
Aquesta és la tercera etapa del projecte Llança - Colera: Garbet - Garbet. Amb aquestes rutes volem posar a l'abast de tots els nedadors la informació necessària per nedar tota la Costa Brava per etapes.

Sortim de la platja de Garbet i anem nedant en direcció a cap de Ras i superant platja del Borró. Veureu que la vam fer d'anada i tornada amb Vies Braves, per preparar l'etapa que supera el Cap Ras

Tindrem la protecció de boies grogues tot el recorregut perquè pertany a la xarxa de Vies Braves.

Comentaris. A la platja de Garbet hi ha un pàrquing de pagament. Serveis de dutxa, banys, xiringuito i hotel a la plata de Garbet. Es pot arribar a peu des de Llança seguint el camí de ronda (uns 45 min)

Observacions. El Fenix 5 dona alguns errors de posicionament. Millor sortir d'hora o a última hora de la tarda quan la mar està més calma i per evitar el tràfic d'embarcacions.