P2. Platja del Borró - Grifeu (Llança)

one hour
August 31, 2019
August 2019

near Cap Ras, Catalunya (España)

Nedant la Costa Brava. Alt Empordà: Llança - Colera
Aquesta és la segona etapa del projecte Llança - Colera. Amb aquestes rutes volem posar a l'abast de tots els nedadors la informació necessària per nedar tota la Costa Brava per etapes.

Sortim de la platja del Borró, superem la punta des Borró, Cap de Ras (geològicament molt interessant), la cala Bramant (increible, és com una petita plaça de toros de pedra), el bunker, platja de Cap Ras, platja de Canyelles i arribem a la platja de Grifeu. Els nedadors de Llança tenen molt respecte al Cap de Ras, per onades i canvis de l'estat de la mar; Per assegurar la mar plana vam sortir de la platja del Borró (d'hora millor) malgrat lo més lògic seria començar a la platja de Garbet.

Comentaris. No sempre és fàcil aparcar a Grifeu. Hi ha un sender camí de ronda - GR-92 que uneix les dues platges en uns 35 min. Serveis de dutxa, banys, xiringuito i hotel a la platja de Grifeu.

Observacions. El Fenix 5 dona alguns errors de posicionament. Millor sortir d'hora quan la mar està més plana i per evitar el tràfic d'embarcacions.

• oesteve Jul 29, 2022

Gràcies per la informació, molt útil. Aquesta ruta la tinc pendent.