P1. Platja de Grifeu - Embarcador de Sant Carles (Llança)

28 minutes
August 31, 2019
August 2019

near Grifeu, Catalunya (España)

Nedant la Costa Brava. Alt Empordà: Llança - Colera
Aquesta és la primera etapa del projecte Llança - Colera, Platja de Grifeu - Embarcador de Sant Carles. Amb aquestes rutes volem posar a l'abast de tots els nedadors la informació necessària per nedar tota la Costa Brava per etapes.

Sortim de la platja de Grifeu i sempre tindrem a la vista el sender GR- 92 i cases i edificacions i cales fins arribar a l'embarcador de Sant Carles, una mena de petit port articial quadrat. Tindrem la protecció de boies grogues tot el recorregut perquèperquè pertanya a la xarxa Vies Braves.

Comentaris. No sempre és fàcil aparcar a la platja de Grifeu. Serveis de dutxa, banys, xiringuito i hotel a la plata de Grifeu. A l'embarcador no hi ha res però som molt a prop del centre urbà de Llança amb tots els serveis.

Observacions. El Fenix 5 dona alguns errors de posicionament. Millor sortir d'hora quan la mar està més calma i per evitar el tràfic d'embarcacions.