D2. La Fosca - Platja de Castell (Palamós)

45 minutes
August 31, 2019
August 2019

near Sant Joan de Palamós, Catalunya (España)

Nedant la Costa Brava. Baix Empordà: Palamós - Calella de Palafrugell. Segona etapa: La Fosca - Platja de Castell. Amb aquestes rutes volem posar a l'abast de tots els nedadors la informació necessària per nedar tota la Costa Brava per etapes.

D1. Palamós - Cala Margarida- La Fosca
D2. La Fosca - Platja de Castell (Palamós)
D3. Platja de Castell (Palamós) - Cala Estreta (Calella de Palafrugell)
D4. El Golfet (Calella de Palafrugell) - Cala Estreta
D5. Platja de Port Pelegrí (Calella de Palafrugell) - El Golfet
Sortim de la platja de La Fosca, passem Sant Esteve de la Fosca, per sota del castell, la bucòlica cala de S'Alguer i arribem a la Platja de Castell

Comentaris: Tenim protecció de boies grogues a la platja de la Fosca i a la de Castell. Tots els serveis a la Fosca; bany i xiringuito a Platja Castell.

Observacions. El Fenix 5 dona alguns errors de posicionament. Millor sortir d'hora quan la mar està més calma i per evitar el tràfic d'embarcacions.