D1. Palamós - Cala Margarida- La Fosca

44 minutes
September 1, 2019
September 2019

near Palamós, Catalunya (España)

Nedant la Costa Brava. Baix Empordà: Palamós - Calella de Palafrugell. Aquesta és la primera etapa Palamós - Cala Margarida - La Fosca. Amb aquestes rutes volem posar a l'abast de tots els nedadors la informació necessària per nedar tota la Costa Brava per etapes.

D1. Palamós - Cala Margarida- La Fosca
D2. La Fosca - Platja de Castell (Palamós)
D3. Platja de Castell (Palamós) - Cala Estreta (Calella de Palafrugell)
D4. El Golfet (Calella de Palafrugell) - Cala Estreta
D5. Platja de Port Pelegrí (Calella de Palafrugell) - El Golfet

Sortim de la cala del Morro del Vedell al costat de la Marina de Palamós, passem per davant de cala Margarida i bordegem el Cap Gros fins arribar a la platja de la Fosca.

Comentaris. L'accés a la platja es fa des del port de La Marina. Una vegada superada cala Margarida (a 150 m del punt de sortida) no tindrem cap altra sortida fàcil fins a prop de la platja de la Fosca. Podem tornar a peu pel GR-92 (balitzat blanc i vermell) en uns 30 minuts.

Observacions. El Fenix 5 dona alguns errors de posicionament. Millor sortir d'hora quan la mar està més plana i per evitar el tràfic de barques, motores, paddles i caiacs.