B3. Cala Canyerets (Canyet) - Salions

-314 ft
August 3, 2020
July 2020

near Canyet, Catalunya (España)

Nedant la Costa Brava. Selva: Tossa de Mar - Sant Feliu de Guíxols
Aquesta és la tercera etapa del projecte Tossa de Mar - Sant Feliu de Guíxols. Amb aquestes rutes volem posar a l'abast de tots els nedadors la informació necessària per nedar tota la Costa Brava per etapes.

B1. Tossa de mar (Mar menuda) - Cala Bona
B2. Cala Bona - Cala Salions
B3. Cala Salions - Platja Canyeretes
B4. Platja Canyeretes - Punta Brava
B5. Punta Brava - Cala Vigatana (Sant Feliu de Guíxols)
B6. Cala Vigatana (Sant Feliu de Guíxols) - Platja de Sant Feliu de Guíxols

Sortim de la platja de cala Canyerets, punta del Canyet, els divertits esculls de Canyet, platja del senyor Ramon (una de les primeres nudistes a Espanya), caleta i punta de Concagats, platja i punta de Vallpresona, punta de Salions i arribem a la cala Salions.
Per sortir de Salions agafem el camí que porta a les pistes de tennis i abans d'arribar seguim trenquem a la dreta per una pista de terra que mor a uns apartaments a on trobem unes escales de pedra que en 50 m ens ajuden a pujar a la carretera. El tram per carretera es fa molt llarg i més tenint en compte el cansament i la calor i què a l'estiu és molt transitada per motos, bicis i cotxes.

Comentaris. A la platja de Canyerets i Salions tenim serveis de dutxa, xiringuito i restaurant. A l'estiu de 2020 no hi havia boies de protecció excepte a la platja de sortida i d'arribada.
Observacions. El Fenix 5 dona alguns errors de posicionament, en aquest cas vam portar un Garmin GPSmap62S a la boia, què és més fiable. Per nedar, millor sortir d'hora quan la mar està més calma i per evitar el tràfic d'embarcacions.