A2. Fenals (Lloret de Mar) - Lloret de Mar

36 minutes
September 6, 2019
September 2019

near Lloret de Mar, Catalunya (España)

Nedant la Costa Brava. Selva: Blanes - Lloret de Mar - Tossa de Mar
Aquesta és la segona etapa del projecte Blanes - Lloret de Mar - Tossa de Mar. Amb aquestes rutes volem posar a l'abast de tots els nedadors la informació necessària per nedar tota la Costa Brava per etapes.

A1. Blanes - Fenals
A2. Fenals - Lloret de Mar (platja gran)
A3. Lloret - Platja de Canyelles
A4. Platja de Canyelles - Platja de Llorell
A5. Platja de Llorell - Tossa de Mar

Sortim de l'extrem nord de la platja de Fenals, superem unes roques i en 600 m arribem a cala Banys (es pot sortir al que hi ha a la cala), passem per sota del monument a la dona marinera i entrem a la platja gran de Lloret. Tenim boies de protecció tot el recorregut (Vies Braves).

Comentaris. A Fenals i a Lloret tenim serveis de bany, dutxa i xiringuito. Per tornar al punt de partida podem utilitzar el GR-92, aproximadament 15 min. Els vaixells de turistes van mes lluny de la costa que nosaltres i no hem de travessar el seu canal. Sempre serà més fàcil aparcar a Fenals que a Lloret. La zona blava és gratuïta a partir del 11 de setembre

Observacions. El Fenix 5 dona alguns errors de posicionament. Millor sortir d'hora perquè la mar està més plana i per evitar el tràfic d'embarcacions.