Photo ofVallter. Portella de Mantet. Pic de la Dona. BASTIMENTS. Coll de la Marrana. Vallter (VPB1) S121 Photo ofVallter. Portella de Mantet. Pic de la Dona. BASTIMENTS. Coll de la Marrana. Vallter (VPB1) S121 Photo ofVallter. Portella de Mantet. Pic de la Dona. BASTIMENTS. Coll de la Marrana. Vallter (VPB1) S121

December 29, 2013
December 2013

•   4.1 3 Reviews

near Setcases, Catalunya (España)

S121 Vallter+Pic de la Dona+Bastiments+Coll de la Marrana 29-12-2013
Camí marcat amb fites i facil de seguir amb bon temps i sense neu. Despres de Pic de la Dona costa molt veure el camí, en el coll de la Geganta hi ja poques fites. Pero amb bon temps es poden veure i seguir direcció Bastiments. Amb mal temps recomano el GPS.
Amb neu es mes facil si no es la primera neu. Normalment hi ja moltes traces de esquis.

Bastiments 2881m

Vallter

Aparcamiento

Krme Oo Mar 25, 2014

He realitzat quasi quasi la mateixa ruta amb les següents variants: el punt de sortida ha estat el GR11 que surt prop de Vallter 2000, passant pel refugi d'Ulldeter, vorejat els Gra de Fajol i pujar pel Coll de la Marrana fins arribar a Bastiments que l'hem pujat per la dreta, sempre amb vistes al circ d'Ulldeter. Hem seguit direcció al Pic de la Dona (que no hi hem arribat perquè amenaçava tormenta) passant pel Coll de la Gegant i fins al Puig d'Ombriaga on hem tirat pel dret cap avall Font de la Perdiu i després pistes... 6 hores de raquetamenta...!!!

valiskan Mar 25, 2014

Hola krme26, gràcies pel comentari, descrius molt bé la teva ruta, que fins i tot em fa recordar la meva, ho hagis fet al revés i t'ha anat bé l'escapatòria de la Font de la Perdiu. Suposo que l'hagis fet aquest diumenge? Jo vaig estar allà al Gra de Fajol i la tempesta ens va agafar a la baixada al Coll de la Marrana, és la ruta S134 Vallter+Pas del Isard+Gra de Fajol

valiskan Mar 25, 2014

Tinc interès per veure el teu track de la ruta quan l'hagis pujat, m'agradaria veure per on hagis baixat el camí de la font de la Perdiu, també alli hi ha el camí de Tridents, és aquella pedra amb cara de piràmide.

Hola!!!!
    No puc pujar el track perquè anavem sense GPS...!!! Valentes, nosaltres...!!! Potser ens vam creuar i veure... perquè va ser el diumenge...
    No t'ho perdis que vam baixar corre-corrents per la Font de la Perdiu (empinadissima) perquè ens pensavem que ens cauria la tormenta a sobre (baixavem de Bastiments i la sentiem que venia de Bacivers)... i resulta que, segons ens va dir en Joan de l'Hostal Pastuira, era l'exèrcit francès que feien exercisis de baleig...!!! Vaia tela...

Krme Oo Mar 25, 2014

Ai perdona... Va ser dilluns, ahir...!!!

valiskan Mar 25, 2014

ara tindreu una experiència més :)

• Photo of PepCM
    PepCM Sep 9, 2018

Ruta ideal para una mañana de montaña.

• Photo of Peregh
    Peregh Jan 12, 2020

Avui hem fet la ruta, ens ha encantat!! M’ha impressionat una mica la pujada a Bastiments

• Photo of Òscar Guàrdia
    Òscar Guàrdia Nov 30, 2021

Calen grampons per arribar al cim de Bastiments o abans raquetes és suficient?

valiskan Nov 30, 2021

Ara hi ja molta neu, els grampons es lo millor si hi ja glaç. Jo sempre vaig amb grampons i els recomano per baixa del Bastiments. Despres les raquetes van be amb la neu fresca. Gràcies per la pregunta, salut i muntanya🙏❄🏔🙋🏻‍♂️