Vall d'Incles refugi Siscaró

December 21, 2015
December 2015

near Incles, Canillo (Andorra)

Excursió hivernal des la entrada de la Vall d'Incles fins el refugi Siscaró.
A l'estiu es pot anar per una pista asfaltada fins l'area del Pont de la Baladrosa. A l'hivern no la netegen i cal deixar el auto a Pont d'Incles i anar-hi a peu, un bonic passeig.
Deixem a la nostra Esquerra el camí que puja a Port d'Incles i seguim per la dreta per una pista que puja vora un riu. Trobem uns bonics bans i també deixem el camí cap al refugi Juclar a l'esquerra, seguim amunt cap el Siscaró, ara dirección SE.
La neu es dura i no cal raquetes de momento. Ens les posem més amunt, vora el torrent del Siscaró, aquí hi ha algún flanqueig on cal anar amb cura.
Seguim pujant i aviat la vall s'eixampla, a la nostra esquena tenim un espèndit paisatge. Ja veiem el refugi Siscaró. Es un refugi lliure força ben equipat, com gairebè tots els d'Andorra.
Ens animen a pujar una mica més fins els estanys de Siscaró i fer una mica de circular.
La tornada es rápida i sense dificultat, trobem un 4 x 4 entrampat a la pista de la Vall d'Incles.

PictographWilderness hut Altitude 7,031 ft

Cabana Siscaro

19-DIC-15 Ben equipada i en un lloc molt bonic. Base per pujar als estanys, també a la Tossa d'Incles i al Pic Cabaneta